BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 233859
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ، 18:41

تالارفرسوده  آفتاب اهواز را دریابید !

انتقاد کارگردان تئاتر خوزستان به نبود امکانات ؛

تالارفرسوده آفتاب اهواز را دریابید !

این تالار قرار بود از اول امسال تعمیر شود و نه تنها تعمیر آن آغاز نشد ، سرد کننده و گرم کننده ندارد، سال گذشته در اجرای شاماران نه تنها اکثر بازیگران سرما خوردند ، بسیاری از تماشاگران در اعتراض به سرمای سالن تالار را ترک کرده و برخی در زیر پتو نمایش را به تماشا نشستند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :ندا عزیزیه کارگردان تئاتر  با انتشار تصویری. ازجلسه  هتئاترفتگی تئاتر  در شبکه های اجتماعی نوشت ؛    تصویری  که مشاهده می کنید جلسه هتئاترفتگی تئاتر با مدیربت آقای منصور ناصری نویسنده و کارگردان محترم تئاتر اهواز است و در حالیکه مادر محترمشان در تهران بیمار و تحت مراقبت بودند برای برگزاری جلسه هفتگی تئاتر خود را به اهواز رسانده و همان شب به تهران بازگشتند و دلیل اینکه در تالار آفتاب کولر وجود ندارد به خاطر گرمای طاقت فرسای هوا جلسه را شب در حیاط تالار آفتاب برگزار کردند.

 

در اهواز تالاری برای اجرای تئاتر وجود ندارد، سالن های نمایش خصوصی شده و در حالیکه استاندارد نیستند مبالغ میلیونی همگفتی را از هنرمند برای اجرای نمایش طلب می کنند، تالار آفتاب تنها مکانی که با تقلای هنرمندان دلسوز هنوز برای  هنرمندان باقی مانده ، فرسوده شده و به تعمیرات نیاز دارد. این تالار قرار بود از اول امسال تعمیر شود و نه تنها تعمیر آن آغاز نشد ،  سرد کننده و گرم کننده ندارد، سال گذشته در اجرای شاماران نه تنها اکثر بازیگران  سرما خوردند ، بسیاری از تماشاگران در اعتراض به سرمای سالن تالار را ترک کرده و برخی در زیر پتو نمایش را به تماشا نشستند.

 

*بخش تلخ تر ماجرا* : برخی هنرمندان به متن انتقادی من اعتراض خواهند کرد چرا که تصور می کنند هنوز گونه اعتراضی ممکن است ته مانده امکانات اهواز از آنها دریغ شود و تلاش های آنها در حفظ تالار بر باد رود. هنرمندان محترم و گرامی ضمن تشکر از زحمات شما، امیدوارم چشمهایت را باز کنی و بفهمی من عدوی تو نیستم .

 

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
هدف مان آشنایی مردم با  محصولات هنری سرامیک است

هدف مان آشنایی مردم با محصولات هنری سرامیک است

در حال حاضر محصولات ما برای کشور بحرین و ...