BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 234012
دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ، 20:43

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، تعامل صنعت نیشکر در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری را «سازنده» دانست و بر لزوم توجه همه صنایع و دستگاه‌ها به این حوزه تاکید کرد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به  نقل از  روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، سیّد امین سپهریان امروز یک‌شنبه (یکم مردادماه) در حاشیه اختتامیه اولین سوگواره بین‌المللی عکس «روایت عاشقی» د با بیان این مطلب گفت، نگاه مسئولین شرکت توسعه نیشکر به مقوله فرهنگ و هنر استان، حمایتی بوده و این شرکت در کنار دیگر صنایع، از حامیان جدی رویدادهای فرهنگی و هنری است.

وی در ادامه به نقش و جایگاه فرهنگ در توسعه و پیشرفت پرداخت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خوزستان را نیازمند تعامل و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی در سطح استان دانست.

ضرورت مشارکت هرچه بیشتر صنایع

این مسئول هنری و سینمایی ارشاد خوزستان با بیان اینکه پیوند صنعت و هنر نویدبخش اتفاق‌های خوب است، تاکید کرد که با توجه به صنعتی بودن استان خوزستان، باید زمینه مشارکت هرچه بیشتر صنایع با فرهنگ و هنر فراهم شود.

وی برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی همچون فیلم‌های صنعتی با محوریّت هنرمندان خوزستان را گامی مهم در وفاق هنرمندان و صنعت‌گران برشمرد که می‌تواند سبب تحوّل هم در بخش صنعت و هم فرهنگ و هنر شود.

بر اساس این گزارش، اختتامیه اولین سوگواره بین‌المللی عکس روایت عاشقی و افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده با حضور مسئولین و جمعی از هنرمندان در محل هتل نیشکر اهواز برگزار شد. در این مراسم از پوستر سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی رونمایی شد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
هدف مان آشنایی مردم با  محصولات هنری سرامیک است

هدف مان آشنایی مردم با محصولات هنری سرامیک است

در حال حاضر محصولات ما برای کشور بحرین و ...