به گزارش بامداد زاگرس آنلاین : آقای میلاد رامهرمزی سرمربی تیم وزنه برداری باشگاه نفت مسجدسلیمان و قهرمان چند دوره وزنه برداری کشور و خانم مولود فردیپور مربی هیات وزنه برداری مسجدسلیمان و رئیس کمیته مربیان بانوان وزنه برداری خوزستان 2 مربی مسجدسلیمانی هستند که توانسته اند با کسب شاخصهای لازم از سوی فدراسیون وزنه برداری به این افتخار دست یابند.
طرح این کار ارزشمند از سوی دکتر سجاد انوشیروانی ریاست فدراسیون وزنه برداری انجام پذیرفت باعث افزایش انگیزه سایر مربیان برای جذب بیشتر نونهالان و پرورش بیشتر وزنه برداران حرفه ای در سطح کشور شده است.
نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !
ارسال دیدگاه