BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 100866
پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، 00:40

حدود ۲۱۱ میلیارد تومان اعتبار نزد بانک‌های خوزستان وجود دارد که باید در قالب تسهیلات کرونا به اصناف پرداخت شود؛

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:استاندار عنوان کرداستاندار خوزستان گفت: حدود ۲۱۱ میلیارد تومان اعتبار نزد بانک‌های خوزستان وجود دارد که باید در قالب تسهیلات کرونا به اصناف پرداخت شود؛ این مبلغ، سهم اصناف است اما نمی‌دانیم چرا همچنان نزد بانک‌ها قرار دارد و هنوز در قالب تسهیلات کرونایی پرداخت نشده است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد تسهیلات کرونا خوزستان که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که کرونا برای اصناف و واحدهای اقتصادی به وجود آورده است، انتظار همکاری بیشتری از بانک‌ها داریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بانک‌ها باید به تعهدات‌شان در بحث پرداخت تسهیلات کرونا عمل کنند و تسهیلات لازم را در اختیار اصناف قرار دهند و در غیر این صورت از آن‌ها به دادستانی شکایت خواهیم کرد.

استاندار خوزستان گفت: حدود ۲۱۱ میلیارد تومان اعتبار نزد بانک‌های خوزستان وجود دارد که باید در قالب تسهیلات کرونا به اصناف پرداخت شود؛ این مبلغ، سهم اصناف است اما نمی‌دانیم چرا همچنان نزد بانک‌ها قرار دارد و هنوز در قالب تسهیلات کرونایی پرداخت نشده است.

سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه خوزستان در بحث پرداخت تسهیلات کرونایی رتبه خوبی ندارد، افزود: از این شرایط بسیار ناراحت هستیم و انتظار داریم که بانک‌ها همکاری بیشتری با اصناف در پرداخت تسهیلات کرونایی داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات سامانه ثبت اطلاعات اصناف برای دریافت تسهیلات کرونایی، گفت: هماهنگی لازم در این زمینه انجام شده و امروز تا فردا مشکلات این سامانه برطرف خواهد شد تا اصناف خوزستان بتوانند اطلاعات خود را برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: در صورت اصلاح نشدن سامانه، سازمان صمت باید لیست اصناف به همراه کد ملی افراد تحت پوشش خود را به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ارائه کند تا این اداره‌کل، اقدامات لازم را برای ثبت نام افراد جهت دریافت تسهیلات کرونایی انجام دهد.

سلیمانی‌دشتکی گفت: در حال حاضر ۴۴ هزار واحد صنفی در خوزستان متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی هستند اما متاسفانه کار بسیاری از آن‌ها در بانک‌ها با مشکل مواجه شده است که امیدواریم با همکاری که از سوی بانک‌ها انجام می‌شود هرچه سریعتر شاهد حل این مشکلات باشیم.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...