یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 100899
یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، 21:26

ایران در جنگ است جنگی در پس جبهه‌های صناعت و ویرانی . رزمندگان سلامت به پاس حضور رزمندگان دفاع مقدس جان خود را بیمه ملت شریف ایران می کنند . وبه یاد بیانیات و سخنرانی های امام راحل و وجود سرشار از خیر و برکت اقا سید علی شرایط بغرنج را تاب می آورند

 بامداد زاگرس آنلاین-غزل سیاحی:یک سال و چند ماهیست که نظام زندگی به موجب ویروس کووید ۱۹ مختل شده و روال عادی امور به تاریخ قبل از کرونا محدود میشود .

 کسب و کارهای کوچک و بزرگ زیر سایه کرونا بازار کار را  وداع کردند و چرخ دنده های اقتصاد مقاومتی همچنان و با زحمت دوچندان صنعتگران و جوانان کوشا  ایرانی حرکت می‌کند .
 
شب را با فشار روحی و روانی دوری از خانواده و مرگ همکاران سپری کردند . هرشب بر تشک مرگ و زندگی کرونا آنها را به مبارزه دعوت می کرد و استقامت و صبر کادر درمان را به چالش میکشید .  کرونایی که رکورد هایش را به آگاهی کم نسبت به کووید ۱۹ و رعایت نکردن های همنوعانمان مدیون است . جای مشت ماسک و کبودی های روی صورتشان حاکی از جهاد تن به تن با ویروس صنعتی در خط مقدم جبهه سلامت می باشد .
 
در این جبهه کادر درمان با تمام قوا و تا آخرین نفس ایستاده مبارزه می‌کنند . مبارزه برای سلامت جان ایران و ایرانی ، بالاغیرتاً ما دگر آنها را در قفس قرنطینه نشینی و آمار صعودی کرونا قرار ندهیم .تا زمانی که خودمان به خودمان رحم نکنیم و به سخره گرفتن های ناآگاهانه را پایان ندهیم ناقوس مرگ به جای صدای کل و شادی از خانه هایمان  به گوش می رسد .
 
 
 قبل ازذر آوردن  ماسک ، پسر بچه ای را به یاد بیاورید که سه ماه  مادر نازنینش  را به آغوش نکشیده  ، رزمنده خط مقدم جبهه سلامتی که از شدت خستگی ، باجانی بی‌رمق و پاهای سست شده ،  مریض کرونایی را با تمام توان و وجود تیمار می‌کند .قبل از تهیه ماسک بیش از  اندازه نیاز به خاطر داشته باشید که عضوی از خانواده ای  با بضاعت کم و با جود افراد سالخورده در خانواده اگر دچار کرونا شود یک ماسک هم می‌تواند پوششی بین مرگ و زندگی همنوعمان  باشد .
خانواده‌ای را از زیر نظر بگذرانید  که داغ دار شهیدی هستند که در  جنگ میکروبیولوژیک جان خود را مدافع سلامت جمهوری اسلامی ایران کرده است .
قبل از رعایت نکردن ها به یاد وجود رعنای مدافعان سلامت باشید .‌
 
 
 ایران در جنگ است جنگی در پس جبهه‌های صناعت و ویرانی . رزمندگان سلامت به پاس حضور رزمندگان دفاع مقدس جان خود را بیمه ملت شریف ایران می کنند . وبه یاد بیانیات و سخنرانی های امام راحل و وجود سرشار از خیر و برکت اقا  سید علی شرایط بغرنج را تاب می آورند .همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس مردم شریف و غیور ایران اسلامی در مسجد ها و پایگاه های مقاومت بسیج حامی و گرما بخش رزمندگان اسلام میشدند حال هم دست به دست هم در صف های منسجم برای بهبود وضع موجود  و شکستن حصر شهر های در قرنطینه در خانه میمانیم و تمامی سازکار ها و پرتکول هارا در جامعه اسلامی رعایت میکنید .پ
 
ایران بیمار کروناییست که نیازمند توجه و تیمار داری ماست . 
به امید جهانی عاری از کرونا .
 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...