دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 100900
یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، 21:32

در یکسال گذشته و در بحران ویروس کرونا ، بسیجیان حضوری چشمگیر در جهت ضدعفونی و گند زدایی خیابان ها و اماکن عمومی داشتند و در کنار مردم صحنه های حماسی مختلفی را برای مبارزه با این ویروس منحوس ایجاد کردند .

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین:آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این مراسم با حضور فرمانده ، رییس نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری سپاه ناحیه مسجدسلیمان - مدیرخدمات ، فرمانده بسیج ، رییس روابط عمومی ، رییس امور ایثارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت صنعت نفت مسجدسلیمان در سالن اداره آموزش و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .
 
 
فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان طی سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه ضیافت الهی گفت : اگر چه جمع مان بخاطر شرایط کرونایی و رعایت پروتکل ها کوچک و محدود است اما به نیابت از تمام بسیجیان با امام راحلمان (ره) ، ولی فقیه زمانمان امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و شهدای عزیزمان در گذشته بسته ایم عهدی دوباره می بندیم و می گوییم که آماده ایم تا در هر نقطه از جغرافیای جهان ، جانمان را برای سرافرازی میهن عزیز و اسلامی مان که میراث گرانبهای خون شهدا است فدا و نثار کنیم .
 
 
---
 
سرهنگ عبدالمطلب رحیمی حسینی افزود : در یکسال گذشته و در بحران ویروس کرونا ، بسیجیان حضوری چشمگیر در جهت ضدعفونی و گند زدایی خیابان ها و اماکن عمومی داشتند و در کنار مردم صحنه های حماسی مختلفی را برای مبارزه با این ویروس منحوس ایجاد کردند .
وی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت : انتخابات ، اوج حماسه آفرینی و شور اجتماعی نظام مقدسمان است . آنجایی که مردم با حضور پرشور خود سرنوشت چهار ساله شهر و کشور را رقم می زنند .
 
 
وی خاطر نشان کرد : در آوردگاه انتخابات خرداد ماه ، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) می بایست همه ی هموطنان با حضوری پرشور در پای صندوق های رأی سرنوشت قوه ی مجریه ی کشور را برای 4 سال آینده مشخص و تعیین کنند و بدانند که بنا به فرمایش معظم له ، هر رأی یک مشت محکمی است بر دهان یاوه گویان و بدخواهان انقلاب اسلامی و تثبیت کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود .
 
---
در ادامه از آقایان یارعلی رضایی - امیر دشتبان - محمد محبی - صادق شهبازی - مهراب شهبازی - اصغر عزیزالهی و محمد کریمی بسیجیان پایگاه های مختلف کارگری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اهدای لوح و هدیه قدردانی بعمل آمد .
 
 
پیش از سخنان فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان ، محمود خدادادی فرمانده پایگاه بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان طی سخنانی با بیان اینکه این پایگاه قریب به 2000 عضو عادی و فعال دارد و یکی از برزگترین پایگاه های کارمندی و کارگری شهرستان محسوب می شود به بیان عملکرد واحد تحت امر خویش طی یکسال گذشته پرداخت و گفت : اعضای این پایگاه در کنار انجام وظایف اصلی خود در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، در امر تهیه و توزیع 4040 بسته مواد غذایی کمک معیشتی و همچنین گند زدایی و ضد عفونی کردن خیابان ها و اماکن عمومی شهر مسجدسلیمان در برابر ویروس کرونا حضوری پر رنگ و اثر بخش داشته اند .
همچنین در آیین دیگری که به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج کارگری برگزار شد مدیرعامل و تعدادی از مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با همراهی فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان  با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان مسجدسلیمان ، ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به روان مطهر شهدای گمنام و شهید بهنام محمدی ادای احترام نمودند .
همچنین در ادامه سلسله برنامه های گرامی داشت هفته بسیج کارگری ، فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان و هیأت همراه همچنین در بازدید از پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید خداداد حسینی منجزی اداره ترابری با اعضای این پایگاه و کارکنان اداره ترابری دیدار کردند و ضمن عرض خسته نباشید ، سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) را نیز به آنها تبریک و تهنیت گفتند .
 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

من با هنر زندگی می کنم و آرزو دارم که بتوانم ...
مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای  حمایت از هنرمندان است

مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای حمایت از هنرمندان است

امیر عبیداوی گفت؛ توجه به هنرمندان خطه خوزستان ...