پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 100917
سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، 23:58

اهداف زیادی در فوتبال دارم که لژیونر شدن و پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی دوتا از مهتربن های آنهاست

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :  محمود صالحی بازیکن با استعداد و تکنیکی باشگاه فولاد خوزستان در این فصل در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران چهره خوبی از خودش با تیم فولاد نوین به نمایش گذاشت. 

 
 محمود صالحی متولد بهمن ماه  78 در  روستای ملیحان اهواز ،سابقه بازی در تیم های  امید فولاد خوزستان ،  امید نفت اهواز ، پایه های استقلال خوزستان را در کارنامه دارد
 
 
دوست دادم لژیونر شوم 
 
 اهداف زیادی در فوتبال دارم که  لژیونر شدن و پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی  دوتا از مهتربن های آنهاست 
 
. محمود صالحی ستاره خوش تکنیک فوتبال استان افزود : با مربیانی که سابقه بازی تحت نظر آنها را دارم  می توان به عزیز فریسات ، موسی سواری، امید کنگریس، میثم سلیمانی، رحیم حلفی، امید زاهدی، محمد عارف نیا، حبیب خدریان، بهمن فریس، یعقوب سلحشور، محمد خمیسی، محمد سجادیان، بهنام بهمنی، عبدالسلام البوغبیش، بهنام افرا، سجاد مهدیپور، مجید کریمی نسب اشاره کنم.
 
 
 بهترین پیشنهاد فوتبالی:
 
بهترین پیشنهادی که دریافت کردم حضور   در تیم بزرگسالان فولاد خوزستان بود  که افتخار بزرگی برای من بوده است  برای تیم فولاد خوزستان  بازی رسمی نه، ولی بازی دوستانه بازی کردم که بعدش برای کسب تجربه بیشتر من را  به فولاد نوین قرضی به باشگاه  دادند .
 
 
---
 
محمود صالحی گلزن اول تیم فولاد نوین خاطر نشان کرد  :  مدت دو فصل برای امیدهای استقلال خوزستان و یک  اهواز  لیگ برتر کشور شدیم فوتبال را ادامه بیشترین گلی که در یک فصل به ثمر رساندم، بر می گردد به سال قبل، همراه با امید فولاد خوزستان که ۹ گل به ثمر رساندم و خداروشکر توانستیم در پایان فصل قهرمان کشور شویم.
 
سطح مسابقات لیگ دو بالاست !!
 محمود صالحی گلزن اول تیم فولاد نوین در مورد سطح مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: سطح بازیها خیلی بالاست و رقابت هم خیلی حساس و تیمهای خیلی خوب و با سابقه ای حضور دارند، از جمله ایرانجوان بوشهر، سپیدرود رشت، مس نوین کرمان شهرداری همدان و ....
 
 
 وی گفت‌؛  با درایت و زحماتی که کادر فنی کشیدند ، تیم خوبی داریم و متاسفانه در شروع مسابقات با بدشانسی مواجه شدیم ولی رفته رفته با زحماتی که بچه ها و کادر فنی کشیدن توانستیم خودمان را به بالای جدول برسانیم و جزو مدعیان صعود باشیم. 
 
الگوی فوتبالی من ، خودم هستم 
 
صالحی در مورد الگوی فوتبالی اش گفت : در کشور الگوی فوتبالی خودم  هستم و سعی می کنم از دیروزم بهتر باشم.در خارج از کشور : کریس رونالدو الگوی من است .
 
در ایران طرفدار فولاد هستم 
 
 
طرفدار در ایران فولاد خوزستان و در خارج رئال مادرید دوست دارم شماره  10 را همیشه می پوشم .
 
 
 
بهترین عنوان ورزشی
 
 
 قهرمانی لیگ برتر امید با تیم امید فولاد خوزستان ومقام سوم لیگ برتر امید همراه با تیم امید نفت اهواز بوده است . لقب  رونالدو را هواداران به من داده اند .
 
 
تاثیر گذارترین مربی 
 
 
 تاثیر گذار ترین مربی که در تمام این سالها در کنار بنده بود و زحمات زیادی کشیده، آقای مجید کریمی نسب هست که تا همین الان هم با هم همکاری میکنیم و یکی از ارکان موفقیتم به حساب می آید.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...