یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 101037
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، 14:23

تلاش برای تقسیم عادلانه اعتبارات بین هیات‌های ورزشی خوزستان

معاون بانوان اداره‌کل ورزش استان تاکید کرد

تلاش برای تقسیم عادلانه اعتبارات بین هیات‌های ورزشی خوزستان

معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از تلاش این اداره‌کل برای تقسیم عادلانه اعتبارات بین هیات‌های ورزشی استان خبر داد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا: سکینه ناصری‌مقدم در مراسم تجلیل از مربیان، کمیته‌ها، اعضای هیات استانی و شهرستانی هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان که امروز (یکشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا باید از تلاش ها و زحمات آقای فتاحی سرپرست هیات که واقعا قابل چشم‌پوشی نیست، قدردانی کنم. این هیات استفاده از ظرفیت بانوان را هم مدنظر داشته است و بانوان نیز همیشه در انجام کارها و بررسی موارد، منظم و دقیق نشان داده‌اند و تلاش می‌کنند وطیفه برعهده‌شان را به درستی انجام دهند. بانوان همیشه نشان داده‌اند که اگر به آن‌ها فرصت داده شود، توانمند هستند و تنها به حمایت نیاز دارند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: آقای حاجی‌زاده رییس سابق این هیات نیز حمایت مالی خوبی داشت و با برنامه بود و توانست بیماران خاص و پیوند اعضا را جذب این هیات کند و شکل و شمایل خوبی به هیات خوزستان داد که از او نیز قدردانی می کنم.

معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: خدا را شکر خوزستان در ورزش بانوان توانسته به نتایج خوبی دست پیدا کند و از آن‌جا که خوزستان مهد ورزش کشور است، اگر حمایت خوبی از حوزه بانوان صورت بگیرد، نتایج نیز بهتر از این خواهد شد.

وی گفت: ما پیگیر وضعیت تیم‌های لیگ برتری بانوان خوزستان هستیم اما دختران ما نیاز به حمایت دارند. در هر صورت یکسری محدودیت‌ها وجود دارد اما تلاش ما این است که ورزشکاران خانم استان با فراغ بال بیشتری کار کنند. ضمن این‌که از اگر ورزشکاران خانم هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان نیز برای استفاده از امکانات و تمرینات دچار مشکل باشند، مشکلات خود را با ما مطرح کنند تا بتوانیم کمک دهیم.

ناصری‌مقدم در پایان نیز عنوان کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در اعتبارات خیلی محدودیت دارد اما تلاش می‌کنیم که این اعتبارات عادلانه بین هیات‌های ورزشی استان تقسیم شوند.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...