یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 121352
یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ ، 17:31

از سرگیری واکسیناسیون کرونا در غرب اهواز

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز خبر داد

از سرگیری واکسیناسیون کرونا در غرب اهواز

سالمندان بالای ۶۵ سال ساکن حوزه غرب اهواز که هنوز نوبت اول واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۳ می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز از آغاز واکسیناسیون نوبت اول سالمندان و نوبت دوم سینوفارم در منطقه غرب اهواز از روز یکشنبه خبر داد.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی  اظهار کرد: واکسن کرونا به اندازه کافی به دست‌مان رسیده و در حال حاضر برای واکسیناسیون گروه‌های هدف واکسن در اختیار داریم.

وی افزود: سالمندان بالای ۶۵ سال ساکن حوزه غرب اهواز که هنوز نوبت اول واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۳ می‌توانند برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: واکسیناسیون برای بیماران تالاسمی ماژور، هموفیلی، سیکل سل، دیالیزی، پیوند اعضا، ام اس و بیماران سرطانی که در حال شیمی درمانی هستند و یا در یک سال گذشته سابقه شیمی درمانی داشته‌اند و افرادی که موعد نوبت دوم واکسن سینوفارم آن‌ها رسیده است نیز انجام می‌شود.

احمدی‌بلوطکی بیان کرد: واکسیناسیون در غرب اهواز در پایگاه تجمیعی شماره یک واقع در نمایشگاه بین‌المللی در کیانپارس و پایگاه تجمیعی شماره دو در سالن صادرات واقع در کوی مجاهد خیابان برهان بین یاور ۶ و تکریم ۳ انجام می‌شود.

وی گفت: همراه داشتن مدارک هویتی شامل کارت ملی عکس‌دار یا شناسنامه عکس‌دار و کارت واکسیناسیون ممهور به مهر مرکز تزریق‌کننده نوبت اول الزامی است.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...