BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 121382
چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ، 10:09

نماینده اهواز گفت: این روزها هر کسی داغ دل سیاسی، اجتماعی و انتخاباتی دارد روی مسئولان خالی می‌کند اما مسئولان، مدیران و نمایندگان باید تاب‌آوری داشته باشند و این موارد را تحمل کنند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا: نماینده اهواز گفت: این روزها هر کسی داغ دل سیاسی، اجتماعی و انتخاباتی دارد روی مسئولان خالی می‌کند اما مسئولان، مدیران و نمایندگان باید تاب‌آوری داشته باشند و این موارد را تحمل کنند.

سید کریم حسینی در نشست شورای اداری خوزستان که شامگاه سه‌شنبه (۲۲ تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: این روزها شرایطی بسیار سخت و بحرانی را در خوزستان شاهد هستیم اما نباید تقصیرات را گردن یکدیگر بیاندازیم و باید با همدلی بیشتر، برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این روزها هر کسی داغ دل سیاسی، اجتماعی و انتخاباتی دارد روی مسئولان خالی می‌کند اما مسئولان، مدیران و نمایندگان باید تاب‌آوری داشته باشند و این موارد را تحمل کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال پیگیری حل مشکلات استان خوزستان هستیم، گفت: برای رهاسازی آب در مسیر کرخه پیگیری‌هایی به همراه دیگر نمایندگان از وزیر نیرو انجام داده‌ایم. در این زمینه در دو روز گذشته حدود ۱۱۰ مترمکعب آب در شبانه‌روز رهاسازی شده است.

حسینی تصریح کرد: ما به دنبال یک جریان پیوسته و ثابت در رودخانه کرخه هستیم تا دامداران و کشت‌های پایین دست دچار مشکل نشوند و آب مورد نیاز آن‌ها تامین شود. باید حداقل به افرادی که کشت جایگزین برای این فصل داشته‌اند، آب برسانیم.

وی افزود: باید مدیریت اجرایی آب استان خوزستان بتواند کار را به خوبی دنبال کند و مشکلات و مسائل به وجود آمده در تامین آب را حل کند تا بتوانیم با همراهی یکدیگر، این روزها را پشت سر بگذاریم.

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...