پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 121394
پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ، 18:28

استان خوزستان با ۱۹۴ تیم در لیگ های مختلف کشوری در ۲۳ رشته و با ۸۷ درصد حضور آقایان و ۱۳ درصد حضور بانوان، در تیپ اول هفت استان برتر کشور است و جایگاه خوزستان همیشه در یکی از رده های اول تا سوم بوده است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اگر یکسری کم مهری ها به ورزشکاران خوزستانی نمی شد، سهمیه خوزستان در المپیک بیشتر هم می شد و حق مان بیشتر بود.

ابراهیم نصیری در مراسم بدرقه المپیکی ها و پارالمپیکی های خوزستان که امروز (۲۴ تیر) در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: استان خوزستان با ۱۹۴ تیم در لیگ های مختلف کشوری در ۲۳ رشته و با ۸۷ درصد حضور آقایان و ۱۳ درصد حضور بانوان، در تیپ اول هفت استان برتر کشور است و جایگاه خوزستان همیشه در یکی از رده های اول تا سوم بوده است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: همچنین در استان، ۷۳۰ هیات شهرستانی و ۴۶ هیات استانی داریم. تاکنون نیز ۶۸ مدال آسیایی، ۲ هزار و ۱۶۵ مدال کشوری و ۳۲ مدال جهانی در کارنامه ورزش خوزستان ثبت شده است. ۸۴ تیم از ۱۹۴ تیم خوزستان در لیگ های مختلف کشور نیز در رشته ها و رده های سنی مختلف فوتبال است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که خوزستان در المپیک توکیو دارای سه ورزشکار و دو مربی است، افزود: اگر یکسری کم مهری ها به ورزشکاران خوزستان نمی شد، سهمیه خوزستان در المپیک بیشتر هم می شد و حق مان بیشتر بود. در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، کاروان ایران ۱۱۱ نفری بود که ۹ نفر این تعداد از خوزستان بود و برای پارالمپیک پیش رو نیز کاروان ایران ۷۹ نفری است که تعداد خوزستانی های این کاروان، هفت نفر است.

وی گفت: ما هم سعی کرده ایم که در حد وسع مان به ورزشکاران و هیات های ورزشی کمک کنیم. مشکل اشتغال ورزشکاران مان مطرح است، اگرچه دولت آیین نامه ای در این زمینه تصویب کرد اما اجرایی نشد. همچنین مشکل زیرساختی نیز داریم.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...