دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 151865
شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ، 08:36

اصلی ترین افسران جنگ نرم نوجوانان هستند . دست و پای وجودشان به ظواهر دنیوی بسته نیست ، ذهنی سالم و قلبی پاک دارند ، اگاهی بخش هستند و راسخ ، از همه مهم تر اتیه این مرز و بوم به انها تعلق دارد .

 بامداد زاگرس آنلاین- غزل سیاحی:نوجوانی دورانی است بس دهشتناک و گوارا ، حالتی به معنای واقعی کلمه متضاد  و در همین تضاد ها است که روح نوجوان شکوفا میشود . 

نوجوان شدن در بحبوحه ای از مشکلات سردرگم و تکثر عقاید و افکار دشوار است حال اینکه راهنما و چراغی  نور اگاهی را به میدان مین گذاری شده پیش روی نوجوان نبخشد  مشقت این دوران را  بیشتر  میکند .از کنار هر فردی که عبور میکند سعی در تحمیل افکار و عقاید خود را دارد ، اگر خیلی زیرک و باهوش باشد بتواند فرصتی از لابه لایه مانور دادن های افراد بیابد و اظهار نظر کند . 
 
 
افراد زیادی در کنارش به صف می ایستند  که هر کدام نوجوان را به گناه و خطری دعوت میکنند و نابودی را پیوست این دعوت نامه ، انواع مواد مخدر ، محتواهایی مخالف موازین اسلامی ، دوستی های افراطی و هزاران درگاه های گمراه کننده و نابود گری که در فضای مجازی انتظارش را میکشند . به محض ورود به فضای مجازی ، نوجوان قدم در جنگی میگذارد که هدف دشمن ، عقاید و رفتار او است . جدالی نابرابر با ذهن و روان  پاک و معصوم نوجوان و رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست نشانده طاغوت صفتان . نوجوان را دعوت به تماشای نمایش خیمه شب بازی خود میکنند . غافل از اینکه دست های پشت پرده خیمه شب بازی غرب  سعی در مسخ کردن نوجوانان در اب و تاب ظواهر خود میکنند . این رنگ و لعاب نمایشی بیش نیست و نوجوان مشتاق نمایش رنگی ، چه کسی مسئول ذهن پرسش گر نوجوان است ؟ غرب یعنی کجا ؟ چرا با ما دشمن هستند ؟ از ما چه میخواهند و هزاران پرسشی که محصول بذر تردید رسانه های غربی در ذهن نوجوانان است . 
---
 
اصلی ترین افسران جنگ نرم نوجوانان هستند . دست و پای وجودشان  به ظواهر دنیوی بسته نیست ، ذهنی سالم و قلبی پاک دارند ، اگاهی بخش هستند و راسخ ، از همه مهم تر اتیه این مرز و بوم به انها تعلق دارد .  چه بسا با تربیت نسل نوجوان ایران اسلامی و اگاه کردن انها از اوضاع جهان و موقعیت استراتژیک ایران در منطقه ، تسلیحات لازم را در جنگ نرم به این نسل بدهیم . 
 
نسلی که باید با رشادت تختی ، درایت احمدی روشن و شجاعت چمران انس بگیرد و انقلاب اسلامی را خوب واکاوی کند تا ببیند و ببیناند که در کالبد ایران اسلامی شهدای زیادی ارمیده اند تا ما امروز در این عافیت به پیشه شریف زندگی سرگرم باشیم . 
 
 
امید است که با اهمیت بیشتر به نوجوانان با در نظر گرفتن برنامه ها و سازکار های مناسب این افسران جنگ نرم را برای مقابله با دشمن سایبری اماده و اگاه کنیم .

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار