چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 151894
پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ، 16:46

ئیسی افزود: آیت الله شاهچراغی محور انسجام و همدلی نیروهای انقلاب در استان سمنان است و هدایت ها و حمایت های ایشان از دولت سرمایه ارزشمندی است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایرنا:رییس جمهوری در دیدار با نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما نمی خواهیم به مردم وعده ای بدهیم که عملیاتی نشود، بلکه وعده ها به مردم باید عملی شود.

، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های خود در استان سمنان با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کرد.

رییس جمهوری در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت های آیت الله شاهچراغی در کنار مردم سمنان گفت: آثار و برکات حضور شما در این استان جاودانه است؛ زیرا شما با اخلاص کار کردید و خداوند کارهای خالصانه را می پذیرد و یاری می کند.

رئیسی افزود: آیت الله شاهچراغی محور انسجام و همدلی نیروهای انقلاب در استان سمنان است و هدایت ها و حمایت های ایشان از دولت سرمایه ارزشمندی است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مطرح شده در استان سمنان بیان کرد: مشکلات این استان شناسایی شده و به تدریج و براساس اولویت حل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری در نهمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز پنجشنبه وارد فرودگاه سمنان شد و در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولین ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از طرح ها و پروژه های زیربنایی استان، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم ترین برنامه های سفر رییس جمهوری به استان سمنان است.

رئیسی را در این سفر، رییس دفتر رییس جمهوری، معاون اجرایی، وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می کنند.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...