پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 172001
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ، 12:02

با پیشینه ای که نمایش مسجدسلیمان و هنرمندان هنرهای نمایشی این هنر زیبا در تاریخ نمایش کشور دارد قطعا می بایست این هنر متفاوت و ویژه دیده شود. وی ادامه داد: در این نمایش روزبه مرادی، ساسان فرهادفر، علی قاضی، زهرا عباسی و در بخش موسیقی محسن زکی پور، ناهید صالحی ایفای نقش می کنند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین  و به نقل از  رویش  زاگرس:نمایش خیابانی بهیگ هارونگ از مسجدسلیمان به بیستمین جشنواره بین المللی نمایشهای آئینی و سنتی تهران راه یافت  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجد سلیمان از راهیابی نمایش خیابانی بهیگ هارونگ از مسجدسلیمان به بیستمین جشنواره بین المللی نمایش های آئینی و سنتی تهران خبر داد. 

 

سید ستار فاطمی  با اعلام این خبر گفت: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی هنرمند توانای مسجدسلیمانی علی قاضی موفق به راهیابی این جشنواره شد

 

. وی  گفت: با پیشینه ای که نمایش مسجدسلیمان و  هنرمندان هنرهای نمایشی  این هنر زیبا در تاریخ نمایش کشور دارد قطعا می بایست این هنر متفاوت و ویژه دیده شود. وی ادامه داد: در این نمایش روزبه مرادی، ساسان فرهادفر، علی قاضی، زهرا عباسی و در بخش موسیقی محسن زکی پور، ناهید صالحی ایفای نقش می کنند.

سید ستار فاطمی در پایان صحبت های خود گفت: بدلیل شیوع بیماری کرونا نمایش بهیگ هارونک با نظر دبیرخانه جشنواره به صورت غیر حضوری جهت پخش در فضای مجازی و تلویزیون تئاتر ایران اجرا خواهد شد. لازم به ذکر است این جشنواره از ۱۴ لغایت ۲۱ آذرماه ۱۴۰۰در تهران اجرا خواهد شد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

من با هنر زندگی می کنم و آرزو دارم که بتوانم ...
مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای  حمایت از هنرمندان است

مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای حمایت از هنرمندان است

امیر عبیداوی گفت؛ توجه به هنرمندان خطه خوزستان ...