دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 192187
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ، 19:31

مبشیر بشیر بیگ به بسیاری از ایالت ها سفر کرده و هنرمندان بسیاری را آموزش داده است. او چهره های مشهور و ورزشکاران زیادی را به ثبت رسانده است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :آیا قصد دارید یک خالکوبی جدید به خود هدیه دهید اما در مورد نوع خالکوبی که باید انجام دهید ایده ای ندارید؟ از آنجایی که قرار است این هدیه یک عمر باشد، همه دوست دارند که عالی و زیبا باشد. قبل از اینکه در نهایت دست به کار شوید و آن را دنبال کنید، توصیه درستی به شما داریم.می خواهیم مردی را به شما معرفی کنیم که در حال حاضر رکورد جهانی را به عنوان سریعترین هنرمند خالکوبی سه بعدی به ثبت رسانده است.

 

 

با مبشیر بیگ که در جامو و کشمیر هند به دنیا آمده و بزرگ شده است آشنا شوید. پدرش به عنوان راننده خودرو کار می کرد، در حالی که مادرش خانه دار بود. تحصیلات مدرسه ای خود را در سرینگار، جامو به پایان رساند. او چندین شغل عجیب و غریب داشته است. او تمرین خالکوبی را در سال ٢٠١۶ به عنوان یک سرگرمی و در حالی که B. Com خود را دنبال می کرد، شروع کرد و در طی آن او همچنین روزانه در فروشگاه های محلی کار می کرد تا برای خرید اولین تجهیزات خود صرفه جویی کند.
او ابتدا یک فروشگاه آماده در منطقه بمینا در سرینگار در سال ۲۰۱۶ افتتاح کرد و همچنین در سال ۲۰۱۷ استودیو تاتو را در بمینا افتتاح کرد.
 
مبشیر بشیر بیگ به بسیاری از ایالت ها سفر کرده و هنرمندان بسیاری را آموزش داده است. او چهره های مشهور و ورزشکاران زیادی را به ثبت رسانده است. همه ما می دانیم که افراد مشهور دوست دارند در نقاط مختلف بدن خود جوهر بگیرند و به یک هنرمند متخصص نیاز دارند. مبشیر می‌تواند با طراحی کلاسیک، که شخصیت آنها را به تصویر می‌کشد، خلاقانه آنها را جوهر کند. او اولین تاتوکار حرفه ای از دره کشمیر و همچنین اولین سوراخ کننده حرفه ای در جامو و کشمیر شد.
مبشیر بشیر بیگ با سالها تلاش و فداکاری نام خود را در سراسر جهان به دست آورده است. او در دسامبر ٢٠٢١ توسط رکوردهای جهانی هاروارد به عنوان "سریعترین خالکوبی سه بعدی ساخته شده روی بدن توسط یک تاتوکار حرفه ای" جایزه دریافت کرد.
خالکوبی بزرگ یا کوچک یک موضوع بحث و بررسی بزرگ برای یک مرد یا زن است. بیشتر اگر خالکوبی دائمی باشد! البته، شما نمی خواهید جوهر کاری را به هم بزنید. اما اگر مبشیر مرکب شد، در دستان امنی هستی! این هنرمند مشهور، نان تست شهر است و طرح های او جوانان و پیران را به یک اندازه مجذوب می کند!
 
گزارش : اوین علی

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

من با هنر زندگی می کنم و آرزو دارم که بتوانم ...
مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای  حمایت از هنرمندان است

مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای حمایت از هنرمندان است

امیر عبیداوی گفت؛ توجه به هنرمندان خطه خوزستان ...