دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 212924
پنج شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ، 22:17

مناطق نفت خیزجنوب موتور پیش رونده ورزش کشور است

جشنواره بزرگ مدارس فوتبال نفت اهواز

مناطق نفت خیزجنوب موتور پیش رونده ورزش کشور است

جشنواره بزرگ مدارس فوتبال نفت اهواز که با استقبال بیش از ۵۰۰ بازیکن از ابتدای سال پس از دو سال تعطیلی بدلیل ویروس منحوس کرونا آغاز شده است به جشنواره بزرگ مدارس فوتبال نفت اهواز رسید .

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین:در این همایش بزرگ با حَضور مدیران ورزش کشور و استقبال خانواده های هنرجویان فوتبال صورت گرفت مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت افزود :شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب موتور پیش رونده ورزش کشور است.

---
 هسته اصلی ورزش از دل ورزش قهرمانی مناطق نفتخیزجنوب و شرکت ملی نفت ایران تشکیل شده و ما خودمان را فراتر از این عزیزان نمی دانیم و اعتقاد داریم که وجود کارشناسان در امور ورزش مناطق نفتخیز و شرکت ملی نفت ایران کار مارا در ورزش وزارت نفت تسهیل کرده است.
 
منصور قنبرزاده در ادامه یادآور شد: اداره کل سلامت و تربیت بدنی وظیفه خود می داند که تسهیل کننده امور باشد و اگر در جایی استحکاک هایی وجود داشته باشد آنها را بر می داریم و مسیر را هموار می کنیم.
---
مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در بخش دیگری از سخنان خود اصلاح پرداخت حق الزحمه مربیان ورزشی، تلاش برای تخصیص بودجه لازم برای ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین برنامه ریزی برای قرارگرفتن یک تیپ قرارداد در سطح وزارتخانه به منظورساختار سازی بهتر را از دیگر برنامه های امور ورزش وزارت نفت است.  
 
---
اسکندر فرهمند مدیرعامل موفق باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیزجنوب ضمن بازدید از فعالیت های مدارس فوتبال نفت اهواز  در  تمرینات آکادمی بزرگ مدارس فوتبال نفت اهواز  به همراه کمالی، دانشی مدیران ارشد شرکت مناطق نفت خیز جنوب و ناصر مطلق رئیس هیات فوتبال نفت حضور پیدا نمود .
 
 
 احسان طبیبی به عنوان یکی از  مدیران و قدیمی ترین مربیان باشگاه مناطق نفت خیز جنوب به نمایندگی از آکادمی نفت اهواز ضمن خیرمقدم به مدیران ورزش نفت و خانواده های هنرجویان فوتبال در این همایش به چگونگی فعالیت مدارس فوتبال باشگاه  نفت اهواز که از سال ۱۳۸۱ آغاز شده است پرداخت و نحوه فعالیت تیم های باشگاه  نفت اهواز شرح داد.
همچنین در این نشست روسای امور ورزش شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران ضمن بیان مشکلات و چالش های پیش رو به ارائه نظرات کارشناسی به منظور رفع این معضلات پرداختند.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...