سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 223305
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ، 11:00

زندگی مردم اهواز زیر گرد و خاک حفاری‌های آبفا

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا عنوان کرد

زندگی مردم اهواز زیر گرد و خاک حفاری‌های آبفا

شیشه‌گری بیان کرد: باید مشخص شود که اگر عامل آلرژی‌های فصل پاییز این گیاه است یا خیر تا بدانیم باید چه کار کنیم و اگر عامل این گیاه نیست باید از قلع و قمع این درختان دست برداشته شود.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز با بیان اینکه یکی از معضلات اصلی اهواز، حفاری‌های آبفا در پروژه ترمیم شبکه فاضلاب است، گفت: درست است این پروژه ملی است و باید به سرانجام برسد اما نمی‌شود یک خدمت به مردم ارائه شود و ۱۰ خدمت از مردم گرفته شود؛ اکنون جای جای شهر اهواز غیرقابل تردد است.

عادل شیشه‌گری در نطق پیش از دستور خود در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۹ آبان ماه) برگزار شد، با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ اظهار کرد: چنین اقداماتی که توسط عده‌ای کوردل انجام می‌شود جز پستی دشمنان را نمی‌رساند. از نیروهای انتظامی و امنیتی و دستگاه قضاء می‌خواهیم با عوامل خارجی و مسببان داخلی چنین حوادثی با شدت برخورد کنند.

 وی افزود: دو سه شب پیش مجددا شبکه صدا و سیمای خوزستان، گزارشی در مورد کنوکارپوس پخش کرد و باز هم علت همه این (حملات تنفسی) بر گردن این گیاه انداخته شد. این نوع نگاه که عامل اصلی آلرژی‌ها کنوکارپوس است موجب شده هر ساله ضربات سنگینی به فضای سبز وارد شود که باید هر چه سریعتر و در یک جمع علمی و بی‌طرف به این موضوع پرداخته شود تا برای همیشه به این مساله خاتمه یابد.

شیشه‌گری بیان کرد: باید مشخص شود که اگر عامل آلرژی‌های فصل پاییز این گیاه است یا خیر تا بدانیم باید چه کار کنیم و اگر عامل این گیاه نیست باید از قلع و قمع این درختان دست برداشته شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: امروز یکی از معضلات اصلی اهواز، حفاری‌های آبفا در پروژه ترمیم شبکه فاضلاب است؛ ابتدای امسال در جلسه‌ای با حضور مدیر شرکت آبفا این مساله گوشزد شد اما تاکنون که بارندگی‌ها را پیش رو داریم و معضلات بیشتر خواهد شد، اراده‌ای برای ترمیم حفاری‌ها وجود ندارد و کارها به بدترین نحو ممکن در حال انجام است به گونه‌ای که حتی نظافت محل حفاری شده را انجام نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: زندگی مردم اهواز زیر خاک رفته است و نمی‌دانیم کی باید به این مساله رسیدگی شود؟

شیشه‌گری عنوان کرد: بنا به اذعان آقایان، ۵۰ درصد شبکه فاضلاب اهواز در حال تکمیل شدن است و قطعا مجوزهای بعدی را خواهند گرفت بنابراین شهرداری باید مجوزها را به سختی صادر کند و تا ترمیم‌ها انجام نشود، مجوزها به راحتی صادر نشود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: درست است این پروژه ملی است و باید به سرانجام برسد اما نمی‌شود یک خدمت به مردم ارائه شود و ۱۰ خدمت از مردم گرفته شود؛ اکنون جای جای شهر اهواز غیرقابل تردد است.

وی افزود: شرکت آبفا باید در ادامه مسیر، این رویه را تغییر دهد زیرا به این نحو ادامه کار موجب نارضایتی بیشتر مردم می‌شود.

شیشه‌گری با بیان اینکه شهرداری برای نگهداشت شهر آموزش‌های شهروندی را ارائه دهد، عنوان کرد: از مردم نیز می‌خواهیم در نگهداشت شهر به شهرداری کمک کنند. مردم در امور شهر به ویژه پسماند و چنین مسائلی به شهر کمک کنند. شهرداری اهواز نیز به زودی بحث تفکیک پسماند از مبداء را راه‌اندازی خواهد کرد و امیدواریم تا عید شاهد شهری پاکیزه و متفاوت باشیم.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...