BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 233925
چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ ، 20:02

برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره منطقه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

این جشنواره در دو رشته شعر و داستانک (داستان مینیمال) برگزار خواهد شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با عنوان « خط قرمز » خبر داد.

« اعظم روانشاد » با بیان اینکه «خط قرمز»نخستین جشنواره فرهنگی منطقه ای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد: این جشنواره با حضور و مشارکت فعالین فرهنگی . رسانه ای از استان های لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، همدان، کرمانشاه و مرکزی برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این جشنواره در دو رشته شعر و داستانک (داستان مینیمال) برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: ادیبان و شاعران استان های ذکر شده در فراخوان می توانند آثار خود با موضوعاتی مانند سرقت، حاشیه نشینی، خودکشی، پیشگیری از اعتیاد، آسـیب هـای ناشـی از مصرف مشروبات الکلی، طـلاق، کودکان کار، بی احترامی به سالمندان، تیراندازی در جشن ها، توزیع و استعمال مواد مخدر در مراسـم های ختم، تأثیرات فضای مجازی بر کودکان و خانواده و ... را برای جشنواره ارسال نمایند.

 

روانشاد در خصوص شرایط ارسال آثار، اظهار کرد: هر ادیب و شاعر تنها مجاز به ارسال سـه اثر در هر بخش می باشد و ارسـال اثر در هر دو زمینه مجاز است.

 

وی خاطرنشان کرد: اشعار و داستانک های ارسالی نباید قبلاً منتشر و یا برنده جایزه ای شده باشند، همچنین مشخصات کامل و شماره تماس صاحب اثر در زیر هر اثر آورده شود.

 

وی یادآور شد: آثار باید به صورت جداگانه در یک فایل word به پست الکترونیکی دبیـرخانه جشـنواره ارسال گردند.معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه به نفرات برتر جوایزی نقدی اهدا می گردد، گفت: جایزه نفر اول هر رشته مبلغ  40 میلیون ریال، نفر دوم هر رشته 30 میلیون ریال و نفر سوم هر رشته 20 میلیون ریال می باشد.

 

روانشاد افزود: مهلت ارسـال آثار به جشنواره تا سی و یکم مرداد ماه ۱۴۰۲ می باشد واختتامیه جشنواره نیز بیست و هفتم شهریور ماه جاری خواهد بود.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
چرا تابلوی هنرمند ایذه‌ای از بین رفت؟

چرا تابلوی هنرمند ایذه‌ای از بین رفت؟

به گفته رجبی‌زاده این اثر در 8 ماه گذشته ...
فرصت از دست رفته! یا فرصت طلایی خوزستان!!!

فرصت از دست رفته! یا فرصت طلایی خوزستان!!!

استان خوزستان به دلایل مختلف اقتصادی، سیاسی ...
استان خوزستان ،  استاندار بومی و کاردان می خواهد

استان خوزستان ، استاندار بومی و کاردان می خواهد

دکتر حاجتی با سال‌ها حضور بعنوان معاون استاندار ...
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...