BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 233987
چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، 12:00

رییس بنیاد مسکن کشور آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در شهرهای شادگان و بندرامام را تشریح کرد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا :اکبر نیکزاد در جریان سفر یکروزه خود به خوزستان امروز، ۲۱ تیرماه در حاشیه بازدید از شهرهای بندرامام و شادگان اظهار کرد: در شهرستان شادگان ستاد نوسازی بافت فرسوده فعال شده است و در این زمینه ۷۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده این شهرستان که اکثرا خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند نوسازی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز در بازدیدی که داشتیم شاهد روند خوب بازسازی در منطقه هستیم و امیدواریم این روند با سرعت ادامه یابد.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: کار بازسازی حدود ۱۰۰ واحد مسکونی در شادگان آغاز و برای همه واحدها پرونده تکمیل شده است و بانک های عامل نیز همکاری خوبی دارند.

نیکزاد ادامه داد: در خصوص روند اجرایی این واحدها باید گفت که روند بسیار مطلوب است‌. همچنین در بحث بهسازی شبکه معابر شهرستان شادگان نیز اقداماتی در دست انجام است تا در محلات شادگان شاهد بهسازی معابر باشیم.

وی با اشاره به بازدید از شهرستان بندرامام گفت: امروز همچنین از آخرین روند بازسازی منازل بندرامام بازدید کردیم و آنچه مشاهده شد همت خوب مردم در بازسازی این واحدها و همکاری خوب بانک ها در پرداخت تسهیلات بود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در بندر امام ۴ محله دچار سیلاب شده بود، اظهار کرد: در خصوص شهرک رضوان با پیگیری‌های خوب انجام‌شده بحث انشعابات برق، آب و فاضلاب حل شده است اما در دیگر شهرک‌ها نیاز است دستگاه‌های خدمات‌رسان همت بیشتری داشته باشند.

نیکزاد عنوان کرد: امیدواریم در سه شهرک کوثر، فردوس و بافت قدیم بندرامام اقداماتی انجام شود تا بتوانیم آب، برق و گاز را وصل کنیم و خانواده‌ها بتوانند در این واحدها مستقر شوند.

وی خاطرنشان کرد: ظرف یکماه تا ۴۰ روز آینده با پیگیری‌هایی که در حال انجام است برق و آب این واحدها در سه شهرک بندرامام وصل خواهد شد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...