دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 244211
چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ، 17:00

طنین کلام الهی در شکرستان ایران؛

محفل سبز نیشکر میزبان قاریان عراقی شد

هیئت قرآنی و نمایندگان اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور عراق با حضور در کشت و صنعت‌های دعبل خزاعی و دهخدا ضمن برپایی محافل قرآنی، از دستاوردهای دانش‌بنیان و تولیدی این صنعت بازدید کردند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این بازدید که با هدف معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های تولیدی، گردشگری و همچنین فعالیت‌های فرهنگی صنعت نیشکر انجام شد، نمایندگان اتحادیه مؤسسات قرآنی عراق از نزدیک در جریان فرآیند تولید شکر، محصولات متنوّع نیشکری و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی این شرکت قرار گرفتند.

 

هیئت قرآنی عراق، فضای زیبای گردشگری صنعت نیشکر در کنار فعالیت‌های فرهنگی شرکت توسعه نیشکر را ستودند و بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های ایران و عراق برای مراسم‌های قرآنی تاکید کردند.

برگزاری محافل قرآنی از دیگر برنامه‌های اجرا شده با حضور این هیئت در کشت و صنعت‌های نیشکری بود و تعدادی از قاریان عراقی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند و آوای روح بخش آیات وحیانی در شکرستان ایران طنین انداز شد.

در بخش‌هایی از این برنامه، نمایندگان اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور عراق از مدیران عامل کشت و صنعت‌های دهخدا و دعبل خزاعی و تعدادی دیگری از مدیران نیشکری به دلیل اهتمام به مسائل فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش، حافظان و قاریان کلام وحی در بخش‌های مختلف صنعت نیشکر مشغول فعالیت هستند و در مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم توانسته‌اند با کسب عناوین برتر، افتخارآفرینی کنند.

برگزاری و حمایت از اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی یکی از اولویت‌های شرکت توسعه نیشکر است که در این راستا برنامه‌های مختلفی در واحدهای نیشکری اجرا می‌شود.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

من با هنر زندگی می کنم و آرزو دارم که بتوانم ...
مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای  حمایت از هنرمندان است

مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای حمایت از هنرمندان است

امیر عبیداوی گفت؛ توجه به هنرمندان خطه خوزستان ...