پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 244278
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ، 13:03

یک پیشکسوت فوتبال معتقد است استقلال خوزستان برای خروج از بحران فعلی نیاز به یک روانشناس ورزشی دارد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:حسن سالمی  درباره معضل گل خوردن استقلال خوزستان در دقایق پایانی بازی، اظهارکرد: در ابتدا باید بگویم پورموسوی دستیاران و نیمکت قوی ندارد که در دقایق حساس بتوانند به او راهکار بدهند. البته آقای پورموسوی و آقای پیروانی از مربیان باتجربه‌ای هستند اما سایر دستیاران پورموسوی واقعا کمک دهنده نیستند. قبلا هم که عبدالله ویسی در دقایق حساس بازی تیمش عقب بود و شروع به ناخن جویدن می‌کرد و این نشان از استرس بالای او بود، به ویسی گفته بودم که تو نیمکت قوی نداری که در این شرایط کمک دهنده باشند و همین باعث می‌شود این چنین استرس خود را نشان دهی و پورموسوی هم در استقلال خوزستان با این معضل مواجه است.

وی ادامه داد: اشکال دیگری که در آقای پورموسوی می‌بینم رفاقت زیاد او با بازیکنان است. در حالی که باید در مواقعی جدی‌تر با بازیکنان خود رفتار کند تا به خوبی وظایف خود را در زمین انجام دهند؛ خود من زمانی که سرمربیگری می‌کردم در یک بازی در دقیقه ۱۳ یکی از بازیکنان شاخص تیمم را به خاطر اینکه وظیفه‌اش را به درستی انجام نمی‌داد از  زمین بیرون کشیدم و حتی بارها این اقدام را از آقای فیروز کریمی شاهد بوده‌ایم.

این پیشکسوت فوتبال درباره صحبت اخیر پورموسوی که عنوان کرده بود برخی بازیکنان استقلال خوزستان لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را ندارند، گفت: اگر لیاقت نداشتند چرا آنها را انتخاب کرد و اگر اکنون به این نتیجه رسیده پس اشکال از انتخاب‌های خود او بوده است. فکر نمی‌کنم بازیکنی را به پورموسوی تحمیل کرده‌اند اما حالا در این شرایط باید تدبیر لازم را بیندیشد تا تیمش از این وضعیت خارج شود و این گونه در دقایق حساس گل دریافت نکند.

وی خاطرنشان کرد: دقایق ۸۵ تا ۹۰ و ۹۰+، دقایق حساس بازی فوتبال هستند که خود به خود تمرکز بازیکن به‌هم می‌خورد و استقلال خوزستان شدیدا با این معضل مواجه است و پورموسوی و همکارانش باید خودباوری و تمرکز را به بازیکنان این تیم القا کنند تا در دقایق حساس با باخت از زمین خارج نشود. واقعا در برخی بازی‌ها استقلال خوزستان علی رغم جریان بازی گل خورده و مستحق شکست نبوده است.

سالمی ادامه داد: پورموسوی باید به خط دفاع خود انسجام ببخشد. اینکه در بازی با فولاد به راحتی توپ از بین دو دفاع وسط این تیم رد می‌شود، خوب نیست و چرا باید این حفره ایجاد شود. البته تاکید می کنم خودباوری و تمرکز در بین بازیکنان استقلال خوزستان از دست رفته است و همان‌طور که می‌بینید این بازیکنان کاملا با استرس بازی می‌کنند. حتی این استرس در هواداران استقلال از دقیقه ۸۰ به بعد ایجاد می‌شود که هرآن ممکن است، تیم‌شان گل دریافت کند.

وی تاکید کرد: در این شرایط استقلال خوزستان نیاز مبرم به یک روانشناس ورزشی دارد تا معضل به وجود آمده در بین بازیکنان این تیم برطرف شود. امیدوارم استقلال خوزستان خیلی سریع‌تر از این بحران خارج شود و اعتماد به نفس از دست رفته به بازیکنان این تیم برگردد. 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...