پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 254234
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ، 11:00

عکاسان خوزستانی «راویان پیشرفت» صنعت نیشکر شدند

برگزاری تور عکاسان در پایتخت شکر ایران؛

عکاسان خوزستانی «راویان پیشرفت» صنعت نیشکر شدند

تعدادی از عکاسان خوزستانی با حضور در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی، ظرفیت‌های صنعت نیشکر را در قاب دوربین خود ثبت کردند و روزی پرخاطره را به یادگار گذاشتند؛ روزی که به تعبیر سرپرست گروه عکاسان آفتاب، «سنگ بنایی» برای روایت پیشرفت خوزستان خواهد شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین  و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این بازدید، گروه عکاسان آفتاب از مزارع نیشکر و روند تولید شکر دیدن کردند و در جریان توانمندی‌های این صنعت قرار گرفتند.

سرپرست این گروه عکاسی، عکاسان را «راویان پیشرفت» خوزستان توصیف کرد که با خلق تصاویر ماندگار، پیشرفت‌های استان در بخش‌های مختلف را به مردم معرفی می‌کنند و سهم مهمی در ایجاد چهره مثبت از استان دارند.

باب آشنایی مردم با گردشگری نیشکر

مریم شهاب‌زاده واکنش عکاسان را به حضور در صنعت نیشکر مثبت ارزیابی کرد و افزود، تعدادی از عکاسان برای اولین بار از مزارع نیشکر دیدن کردند و این همه توانمندی استان در تولید شکر برایشان شگفت‌انگیز بود.

سرپرست گروه عکاسان آفتاب بیان کرد که عکاسانی که به نیشکر می‌آیند با اشتراک تصاویر مزارع و سایر ظرفیت‌های این شرکت در سایر شبکه‌های اجتماعی، باب آشنایی مردم را با گردشگری نیشکر خواهند گشود.

وی به جشنواره عکاسی «قاب سبز» هم اشاره کرد و گفت که عکاسان خوزستانی پس از ثبت تصاویر، آثار خود را به بخش رقابی این جشنواره ارسال خواهند کرد.

جشنواره عکاسی قابِ سبز  در سه محور طبیعت و حیات در نیشکر، گردشگری نیشکر و صنعت و کشاورزی همزمان با سومین جشنواره ملی شکرستان برگزار می‌شود.

این جشنواره در دو بخش تک عکس (حداکثر ۱۵ فریم) و مجموعه عکس (حداکثر ۲ مجموعه، هر مجموعه حداکثر ۱۰ فریم) برگزار می‌شود و شرکت در این جشنواره برای همه عکاسان آماتور و حرفه‌ای آزاد است.

بنابر اعلام دبیرخانه سومین جشنواره ملی شکرستان، با توجه به استقبال عکاسان، مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های قاب سبز، تا ۱۵ آبان ماه تمدید شده است.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

من با هنر زندگی می کنم و آرزو دارم که بتوانم ...
مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای  حمایت از هنرمندان است

مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای حمایت از هنرمندان است

امیر عبیداوی گفت؛ توجه به هنرمندان خطه خوزستان ...