پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 264293
پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ، 16:00

نخستین رویداد رسانه ای جام رسانه امید امروز به همت سازمان بسیج رسانه خوزستان و جمع کثیر رسانه های خوزستان در سالن شهید سلیمانی ملی حفاری در اهواز برگزارشد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از  نبض شهر ، مسئول  سازمان بسیج رسانه خوزستان در  این آیین گفت : ایده برگزاری این جام از خوزستان است و بصورت ملی در سطح استان ها منتشر و دربرخی استان ها برگزار شد .

سجاد بهمئی اظهار کرد :  این رویداد رسانه ای در قالب در سه محور و با مشارکت حداکثری رسانه‌ها است و با هدف واحد سازی جبهه های رسانه ای خوزستان برگزار شده  تا در دوران بحران ها حرفی برای گفتن داشته باشیم ودر مقابل رسانه های معاند آفند رسانه ای انجام دهیم .

این مقام مسئول تصریح کرد : در این برنامه محتوهای تولید شده اصحاب رسانه خوزستان به مدت ۲۴ ساعت در سطح رسانه‌های استان منتشر می‌شود و نتایج در سه تا پنج روز آینده مشخص خواهد شد.

وی همچنین بر لزوم تلاش اصحاب رسانه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و نیز گام بر داشتن اصحاب رسانه در راستای عملی شدن جهاد تبیین، تاکید کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور : رسانه‌ها بیشترین مسئولیت را در انتقال مفاهیم به نسل‌های آینده دارند

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور ، در این آیین  با اشاره به راهکارهای شکست دشمن در جنگ روایت‌ها گفت: باید از مبدأ و منبع اخبار اطمینان حاصل کرده و مراقب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم چراکه دشمن تمام ترییون‌های نظام و اخبار را رصد می‌کند.

مرتضی کار آموزیان اظهار کرد : تمامی بسترهای اینترنت و شبکه‌های مجازی می‌توانند زمین بازی دشمن باشند و در این فضا باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم‌ که محدوده مورد تسلط دشمن تسخیر شود؛ لذا باید موضوعات را چند وجهی ببینیم و در بررسی وضعیت اقتصادی کشور نیز مجموعه‌ای از عوامل مرتبط با هم دیده شود و یک نگاه ترکیبی و کارشناسی داشته باشیم

کار آموزیان گفت :‌ دشمن در جنگ روایت‌ها در تلاش است مردم را ناامید و در مقابل نظام قرار دهد اما این خواب پریشان و آشفته دشمن با هوشیاری امام جامعه و اطاعت‌پذیری مردم هرگز تعبیر نخواهد شد؛ وقتی جریان تحریف شکست بخورد قطعاً تحریم نیز شکست می‌خورد.

این مقام مسئول با اشاره به حضور همه‌جانبه مسئولان برای جهاد تبیین اظهار داشت: دشمن هویت فردی، ملی و ایرانی را مورد هجمه قرار داده و از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی و علیه مفاهیم اسلامی حدأکثر استفاده را می‌کند و این واقعیت تلخی است که وظیفه جهاد تبیین را بر دوش همه می‌گذارد.

کار آموزیان گفت : مقام معظم رهبری در حوزه رسانه دغدغه دارند و خواستار قوی‌تر شدن حوزه رسانه در کشور هستند لذا  متولیان رسانه‌ها، اعم از رسانه ملی، فضای مجازی و مطبوعات، مسئول و موظفند در این زمینه وارد این میدان بشوند.

وی افزود : با بیان اینکه بسیج رسانه خود را موظف به اجرای مطالبات رهبری می‌داند اظهار داشت: باید عقب‌افتادگی جریان رسانه‌ای را حل کنیم و بسیج رسانه باید بستر مناسبی برای تعاملات رسانه‌ها را فراهم کند.

مسئول بسیج رسانه کشور با اشاره به موضوع جهاد تبیین عنوان کرد : مقام رهبری حکم جهاد را به همه صادر کردند و باید مسئولان اعم از دولتی، نمایندگان مجلس و دیگر نهادها به موضوع جهاد تبیین توجه داشته باشند.

 

کار آموزیان ضمن بیان اهمیت دسترسی بشر به ابزارهای نوین ارتباطی از طریق فناوری های پیشرفته وسرمایه گذاری کلان دولت ها گفت : امروز کسی نیست که بتواند اثبات کند رسانه قدرت ندارد.

وی  با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای، جنگی است که مورد غفلت جبهه انقلاب قرار گرفته تصریح کرد : در یک جنگ رسانه‌ای، فضاسازی عمومی و جنگ تبلیغاتی قرار داریم و نباید از این جنگ غفلت کنیم، بلکه باید در این فضا برای حفظ آرمان‌ها و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی حرکت موثر انجام دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به هجوم دشمن بر علیه هویت فردی، ملی و ایرانی، تصریح کرد: جبهه رسانه تراز انقلاب را باید انسجام و قوام دهیم زیرا مهم‌ترین ابزاری که برای تبیین حقایق، اهداف و پیشبرد آرمان‌ها وجود دارد یقیناً ابزار رسانه است.

کار آموزیان بیان کرد : هر کشوری که هنرمندانه از ابزار رسانه بهره بگیرد می‌تواند گوی سبقت را در حوزه‌های مختلف برباید، ولی ما از قدرت رسانه در تبیین حقایق بهره کافی نگرفته‌ایم؛ امروز رسانه‌ها و اصحاب رسانه بیشترین مسئولیت را در انتقال مفاهیم به نسل‌های آینده دارند.

وی افزود:  متولدین دهه‌های ۸۰ و ۹۰ وارثان انقلاب هستند اما از بازگو کردن آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب به این دو دهه عقب هستیم وعدم تبیین حقایق باعث بی اعتمادی مردم می شود به همین دلیل ر سانه‌ها نقش مهمی دارند و باید به وظایف خود درست عمل کنند.

این مقام مسئول بیان کرد : رسانه‌های ما باید در جنگ روایت‌ها خط‌شکن باشند. امروز دشمن با به‌کارگیری همه ابزار و امکانات خود در تلاش است تا عقب‌ماندگی را به کشور القاء کند؛ آن هم کشوری که دستاوردهای زیادی در حوزه‌های مختلف علمی، بهداشت و درمان، پزشکی، هسته‌ای، ورزش و سایر حوزه‌ها داشته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه بیان کرد: برخی تصور می‌کنند سربازان جنگ روایت‌ها فقط اهالی رسانه هستند و این تصور غلطی است؛ زیرا اقشار مختلف مردم به‌ویژه نیروهای انقلابی سربازان این میدان هستند و این موضوع بایستی به احساس مسئولیت عمومی منجر شود

کارآموزیان ، هدف دشمن از ایجاد جنگ ترکیبی و پیچیده با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایشان را زیر سوال بردن نظام اسلامی و انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که جریان تحریف به‌دنبال ضربه زدن به روحیه مردم و آدرس غلط دادن به مردم است.

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه جریان تحریف با وارونه دادن حقایق سعی دارد مطلب خود را به مخاطب القاء کند افزود: اندیشکده‌های آمریکایی اذعان داشتند که برنده‌ میدان در آینده کسی نیست که بمب دارد بلکه پیروز کسی است که بهترین روایت‌ها را داشته باشد و این همان جنگ روایت‌ها است

وی خاطر نشان کرد : جریان تحریف با ابزار جنگ روایت‌ها و بهره‌برداری وسیعی از شبکه‌های بین‌المللی در عرصه‌های فکری و ذهنی برای تصاحب افکار عمومی و تحمیل القائات، تولید محتوای رسانه‌ای می‌کند و برای خود تولید قدرت می‌کند.

کار آموزیان ، با بیان اینکه نظام سلطه در جنگ روایت‌ها مردم را نشانه گرفته است  تصریح کرد :‌ نفوذ، تلاش برای ناامید کردن مردم، ناکارآمد جلوه دادن بخش‌هایی از نظام و … ادبیاتی است که در جنگ روایت‌ها به کار می‌برند.

وی پیروزی در جنگ تحریف را به‌ معنای پیروزی در جنگ تحریم و شکست دشمن دانست و بر لزوم شناخت دشمن تاکید کرد و افزود: : انقلاب اسلامی انقلابی  الهی است و طوفان‌های سهمگین را پشت سر گذاشته است و با توجه‌ به آیه شریفه قرآن، خداوند اراده کرده است که این ملت به جایگاه رفیع و بلندی برساند.

شکستن رکورد تولید ورق  در شرکت فولاد اکسین

در ادامه این برنامه مدیر عامل شرکت فولاد اکسین از رشد تولید دراین شرکت خبر داد وگفت :‌ در مجموعه فولاد اکسین علی رغم محدودیت های مصرف انرژی ، رکورد تولید واقعی تولید ورق شکسته شد و میزان تولید محصولات در هشت ماه ابتدایی امسال به۵۰۰هزار و ۸۲۴تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۲هزارو ۳۷۳تن رشد داشته است.

علی محمدی ، از رشد ۱۷ درصدی تناژ کل تولیدات در شرکت فولاد اکسین  در آبان ماه امسال نسبت به آبان سال گذشته خبر داد و گفت :‌بیشترین تولید محصولات شرکت مربوط به ورق های با ارزش افزوده‌ بالا و ورق های Aplبود که  بخش عمده ای از تولیدات این شرکت را تشکیل می دهند.

این مقام مسئول  خاطر نشان کرد :‌همزمان با افزایش میزان تولید  درآمد شرکت در هشت ماه ابتدای سال به  ۱۰۴هزار میلیارد ریال رسید که با توجه به در آمد ۶۳هزار میلیارد ریالی مدت مشابه سال قبل رشد ۶۵درصدی را تجربه کرد.

وی افزود: با تلاش کارکنان و تغییر رویکرد در فروش و توسعه سبد محصولات میزان سود هشت ماه اول امسال به ۳۷هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸هزار میلیارد ریال رشد داشته است.

با افتخار در برابر تحریم ها قد علم کرده ایم

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد : با تلاش جهاد گران شرکت فولاد اکسین با افتخار در برابر تحریم ها قد علم کرده ایم و استوارتر از همیشه در مسیر شعار سال حرکت می کنیم.

محمدی ، سود کل شرکت در سال گذشته را قریب ۳۴ هزار میلیارد ریال خواند و افزود :  سود شرکت در هشت ماه ابتدای ساال جاری ۳ هزار میلیارد ریال بیشتر از کل سود سال قبل بود وهنوز چهار ماه تا پایان سال باقی مانده است .

وی در ادامه از سود خالص ۹۶ درصدی شرکت خبر داد وخاطر نشان کرد : این رکورد در نوع خود بی نظیر است .

امسال پرکارترین سال شرکت فولاد اکسین از لحاظ تنوع حجم و وسعت پروژه ها است

این مقام مسئول گفت : در کنار رکورد شکنی در تولید سود دهی و در آمد ، برنامه های توسعه ای شرکت فولاد اکسین خوزستان با برنامه ریزی دقیق و نظم خاصی در حال انجام است به طوری که امسال از نظر تعداد تنوع حجم و وسعت پروژه ها پر کارترین سال شرکت فولاد اکسین خوزستان از زمان تاسیس تا کنون خواهد بود.

محمدی تصریح کرد : این رکورد شکنی در تولید سود دهی و در آمد در حالی صورت گرفت که اگر پروژه فولاد سازی راه اندازی شود میزان در آمد و سود دهی شرکت به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

وی در پایان به اقداماتی چون تامین وتحویل اقداماتی چون تامین و تحویل ۲هزار تن ورق فولادی برای ساخت پل عنافچه ، توزیع ۲هزار بسته آموزشی در مناطق محروم ،توزیع ۴هزار بسته معیشتی ویژه مناطق محروم ،ارائه خدمات درمانی و توزیع داروی رایگان در مناطق کم برخوردار قلعه چنان و منبع آب را بخشی از دستاوردهای این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی برشمرد .

محمدی افزود: توزیع روزانه چندین تانکر آب شرب در روستاها ی شهرستان باوی ، مشارکت و اعزام ماشین آلات جهت جمع آوری آبهای سطحی در بارندگی های اخیر، خدمات شبانه روزی در پایانه مرزی شلمچه از دیگر اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی بوده است .

وی خاطر نشان کرد : تبدیل وضعیت کارکنان ایثار گر یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت این شرکت بود که بر همین اساس بیش از ۱۰۰نفر تبدیل وضعیت شدندو  بدون شک شرکت فولاد اکسین خوزستان برگ زرینی در صنعت فولاد ایران و جهان است و به خوبی می تواند در صنعت فولاد جهان به عنوان یک شرکت منحصر به فرد خود را نمایش دهد.

در ادامه این برنامه معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان این که در دولت سیزدهم خوزستان تبدیل به یک گارگاه عمرانی شده است، گفت: در جای جای استان فعالیت‌های عمرانی در حال انجام است و با هر سفر رئیس‌جمهور نیز طرح های عام‌المنفعه افتتاح می‌شود.

محمد خانچی گفت : طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری از سال ها پیش بر زمین مانده بود و هر روز منتظر بستن‌ مسیر از سوی مردم روستاهایی بودیم که با تنش آبی مواجه بودند اما در دو سال گذشته با پیشرفت چشمگیر در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری بسیاری از اعتراضات مردمی از بین رفت.

وی افزود: در خوزستان هنوز کارهای بسیاری روی زمین مانده است ولی عزم دولت رساندن استان خوزستان به تراز کشور است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...