چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 264336
پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ، 20:00

نیشکر بر تارک صنعت ایران می‌درخشد/چشم‌انداز صنعت نیشکر شیرین است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات:

نیشکر بر تارک صنعت ایران می‌درخشد/چشم‌انداز صنعت نیشکر شیرین است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات اعلام کرد که با ورود شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به بازار سرمایه، افتخارآفرینی‌های غرورانگیزی برای این شرکت در پیش است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از  روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر جواد وکیلی در حاشیه برگزاری نشست مشترک فعالان بازار سرمایه با مدیران ارشد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در گفت‌وگو با روابط‌عمومی، توسعه نیشکر را شرکتی افتخارآمیز در حوزه تولید شکر و محصولات متنوّع نیشکری برشمرد که با تلاش همه کارکنان و مدیرانش، مسیری غرورانگیز در پیش دارد و بر تارک صنعت ایران بیش‌ازپیش خواهد درخشید.

وی با برشمردن دستاوردهای متعدّد شرکت توسعه نیشکر در حوزه‌های مختلف، اعلام کرد که این شرکت یک پشتوانه علمی، تخصصی و تجربی بسیار گران‌بهایی دارد و این پشتوانه‌ها در کنار نیروی انسانی کارآمد و زیرساخت‌های مطلوب، چشم‌انداز و افق روشن و شیرینی را برای نیشکر ترسیم کرده است.

تبدیل نیشکر به یکی از شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با اشاره به تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش‌افزوده در این صنعت با اجرای طرح‌های مختلف، بیان کرد که با اجرای این طرح‌ها، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی روزبه‌روز پایدارتر می‌شود و بر ارزش جایگاه آن برای سهام‌داران و ذی‌نفعان افزوده خواهد شد.

وکیلی مجموعه عظیم نیشکر را ثمره ده‌ها زحمت و تلاش خادمان حوزه تولید و صنعت ایران اسلامی دانست و با قدردانی از دکتر ناصری مدیرعامل نیشکر و همه کارکنان این صنعت، اعلام کرد که هم‌اکنون شرکت توسعه نیشکر به حدی از پایداری، توانمندی و اقتدار مالی رسیده که پس از عرضه در بورس، به یکی از شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه تبدیل می‌شود.

وی در پایان آینده و چشم‌انداز شرکت توسعه نیشکر را شیرین ارزیابی و اعلام کرد که باتوجه‌به سوددهی خوب، دستاوردهای متعدد و ظرفیت‌های بی‌نظیر این شرکت، عرضه سهام نیشکر در بورس، برکات زیادی برای توسعه بیشتر آن به همراه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، دی‌ماه سال گذشته، درخواست سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس پذیرفته شد و به‌زودی سهام این شرکت با محصولات متنوّع، شگفتی‌ساز تاریخ بورس می‌شود.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مزارعی هوشمند در وسعتِ ۸۴ هزار هکتار و روش‌های نوین در «داشت، کاشت و برداشت»، نام و آوازه‌اش در منطقه به‌عنوان صنعتی پیشرو، طنین‌انداز شده که از پسماندش، محصولات استراتژیکی نظیر الکل طبی، خمیرمایه، کاغذ، ام. دی. اف، نئوپان، خوراک دام و انواع شکرهای دارویی و طعم‌دار تولید می‌شود و با این حجم از تولید، کام بورس شیرین خواهد شد.

در حال حاضر ۸۰ درصد از سهام این شرکت، متعلق به بانک‌های ملی و صادرات و ۲۰ درصد آن نیز متعلق به وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

یاور عسکری به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب ...
شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

وی افزود: با توجه به این که این قطعه حساس ...
بازدید مدیرکل بنیاد مسکن  از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

روح الله عمادی با حضور در مجموعه تولیدی شیلنگ ...
مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

اسماعیل یوسفی به عنوان رئیس جدید اداره امور ...