BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 284361
یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ، 21:34

مدیرکل صداوسیمای استان خوزستان فعالیت‌های انتخاباتی این مرکز را اعلام کرد.

اعلام فعالیت‌های انتخاباتی در صداوسیمای استان خوزستان

مدیرکل صداوسیمای استان خوزستان فعالیت‌های انتخاباتی این مرکز را اعلام کرد.

در حوزه شعر وموسیقی نیز تولید یک اثر موسیقی با محوریت انتخابات، با زبان و گویش‌های اقوام عرب، بختیاری، دزفولی، شوشتری، بهبهانی، ترکی، قشقایی و لری در حال انجام است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، داریوش دبیقی با اشاره به پخش بسته‌های انتخاباتی به دو زبان فارسی وعربی در ۳ بخش خبری سیما و ۲ بخش خبری رادیو از ۳۰ آبان ماه گفت:این روند به صورت هفتگی و افزایشی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه گفتگوی ویژه خبری با موضوع انتخابات از اول دی ماه به مدت ۴۵ دقیقه بر روی آنتن رفته است افزود: تولید برنامه مجازی روز نگار با محوریت روزنامه‌های استان با موضوع انتخابات از ۲۳ دی ماه نیز تولید و پخش شده است.

مدیر کل صداوسیمای استان خوزستان در ادامه گفت: تولید وپخش خاطره‌های انتخاباتی از روستا‌ها تا خاطرات شیوخ و بزرگان لر و بختیاری، روزنامه نگاران، افزایش انعکاس خبرهاوتحولات پیش روی انتخاباتی در قالب گزارش وخبر‌های مکتوب مهمترین تولیدات حوزه خبرگزاری صداوسیمای استان می‌باشد.

دبیقی در ادامه به فعالیت‌های حوزه صدا اشاره کرد و گفت:اجرای نمایش کوتاه (در قالب طنز)، برنامه آیا می‌دانید؟ در قالب بسته صوتی، صدای مردم، مشکات (با محوریت کلام رهبری)، برنامه حواسمون باشه، پخش زنده آیتم آیا میدانید دربرنامه‌ی روزی نو، اجرای نمایش کوتاه انتخاباتی در میان برنامه صدای پای کارون به صورت زنده و برنامه یازده دوازده به صورت مجله و در روز‌های دوشنبه بر روی آنتن صدا می‌روند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سیما نیز مینی سریال طنزروز‌های آخر اسفند از اواخر بهمن روی آنتن می‌رود، گفت: همچنین بسته گزارش خلاقانه، دوربین مخفی، اجرای برنامه ترکیبی کارآمد به صورت زنده، پخش برنامه روایتگر، گزارش‌های انتخاباتی، کارآمد، اساسنامه، یه روزتازه، لحن الحیاه، گفتمان، اصایل، خانه من، شوگار، شونشینی دزفیلیون، پخش مستند‌های تصویب شده از ستاد معاونت سیاسی، نماهنگ و موسیقی، موشن گرافیک‌های انتخاباتی، زیرنویس و بیانات رهبری از جمله تولیدات انتخاباتی حوزه سیما هستند.

مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان ادامه داد: همچنین ۱۴ بسته ۲ ساعته در حوزه تامین برنامه برای ۱۴ کانال محلی انتخابات در نظرگرفته شده است، که برگرفته از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن حوزه انتخابیه است.

دبیقی بیان کرد: در حوزه شعر وموسیقی نیز تولید یک اثر موسیقی با محوریت انتخابات، با زبان و گویش‌های اقوام عرب، بختیاری، دزفولی، شوشتری، بهبهانی، ترکی، قشقایی و لری در حال انجام است.

وی به فعالت‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت:مجموعه صندوق خاطرات (خاطرات کارگزاران انتخابات) با ساختار ویدیو، مجموعه از رای تا رای (آراء اندیشمندان جهان در خصوص انتخابات) با ساختار عکس نوشته، مجموعه یازده ۱۲ (مباحثی پیرامون انتخابات)، مجموعه کاری انتخاباتور (برپایه کاریکاتور‌های انتخاباتی)، مجموعه انتخاباتی به سبک حاج قاسم (شاخص‌های انتخاب اصلح از نگاه حاج قاسم سلیمانی) با ساختار پوستر عکس نیز از دیگر آثار تولیدی در حوزه مجازی صدا و سیمای خوزستان می‌باشد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
گزارش تصویری نمایشگاه ضد تحریم‌ با حضور دبیر ستاد حقوق بشر در ژنو

گزارش تصویری نمایشگاه ضد تحریم‌ با حضور دبیر ستاد حقوق بشر در ژنو

نمایشگاه ضد تحریم‌ها با حضور دبیر ستاد حقوق ...
تحریم‌ها علیه ایران متوقف شود/تاثیر تحریم ها بر سلامت مردم ایران

تحریم‌ها علیه ایران متوقف شود/تاثیر تحریم ها بر سلامت مردم ایران

گزارشگر ویژه سازمان ملل از دولت آمریکا خواست ...
درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند/دنبال ایران دوران پهلوی هستند

درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند/دنبال ایران دوران پهلوی هستند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: من به ...
زیست‌پذیری «دوگنبدان» زیر ذره‌بین کارشناسان

زیست‌پذیری «دوگنبدان» زیر ذره‌بین کارشناسان

زیست‌پذیری در معنای کلی، به مفهوم دستیابی ...