به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :داوود سلیمانی مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز اظهار داشت: در این ارزیابی، عملکرد ۱۳۱ روابط عمومی زیرمجموعه وزارت نیرو طبق بارگزاری اطلاعات و مستندات مربوطه بویژه گذر از تابستان ۱۴۰۲ در ۶ محور « ارتباط با رسانههای تصویری»، «ارتباط با رسانههای مکتوب»، «شبکههای اجتماعی»، «تبلیغات محیطی»، «آموزش (آموزش همگانی، همکاران و اصحاب رسانه)» و «آرشیو و صوتی» مورد بررسی قرار گرفت.
سلیمانی گفت: خرسندیم که مجموعه روابط عمومی توانست با انعکاس مطلوب تلاشهای کارکنان به جامعه و تولید محتوا از اقدامات ارزشمند فنی و عملیاتی نیروگاه رامین به نقش حرفه ای خود جامعه عمل پوشاند.
وی تمرکز بر ارتباطات درون سازمانی و توسعه تعاملات برون سازمانی بمنظور معرفی نقش حیاتی نیروگاه رامین در صنعت برق و تقویت روحیه و انگیزه کارکنان و تنویر افکار عمومی را مهمترین رویکرد مجموعه روابط عمومی نیروگاه دانست .
لازم به ذکر است پیش از این نیز روابطعمومی نیروگاه رامین اهواز برای چهارمین سال پیاپی به عنوان برترین روابط عمومی صنعت برق حرارتی کشور انتخاب شده بود.
نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !
ارسال دیدگاه