پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 314454
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ، 12:33

یکی از اهداف مهم و کلیدی گروه صنعتی شیلنگ و لوله خوزستان در زمینه بازاریابی و فروش، مشتری‌مداری و جلب رضایتمندی مشتریان است.ارتباط پیوسته و دائمی مشتریان و وفاداری ناشی از اعتماد متقابل و دوجانبه، موجب تقاضاهای متنوع مشتریان درافزایش تولید اتصالات این گروه تولیدی گردیده است.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین :شرکت شیلنگ و لوله خوزستان درراستای پاسخگویی، اقدام به افزایش خطوط تولید مدرن ومجهز نموده است. تغییر تکنولوژی تولید، خرید دستگاه های جدید با تکنولوژی به روزتر، و جذب نیرونی انسانی متخصص و مجرب، در بهبود کیفیت تولید محصولات و افزایش مقدار و سرعت بیشتر تولید بسیار موثر است.

مدیران شرکت شیلنگ و لوله خوزستان به طور مداوم در تلاش برای دستیابی به حداکثر بازده، بدون قربانی کردن استانداردهای باکیفیت هستند، ازاین رو استفاده ازدستگاه های تزریق UPVC هایتیان به عنوان برند معتبر جهانی با تکنولوژی های جدید، روشی مؤثر برای بهبود فرآیندهای تولید اتصالات UPVC و کاهش هزینه‌های تولید محسوب می شود.

دستگاه تزریق پلاستیک مخصوصUPVC   از سری دستگاه هایی می باشد که برای تولید انواع اتصالات از جنس پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد، و انتخاب درست دستگاه تزریق پلاستیک مخصوص پی وی سی  می تواند از مهمترین قسمت های تولید اتصالات با کیفیت باشد.

 

مزایا و ویژگی های خاص جدیدترین دستگاه های تزریق پلاستیک مخصوص UPVC

این نوع دستگاه های تزریق نسل جدید مزایا و ویژگی های خاص زیادی نسبت به دستگاه های نسل قبلی دارند. این مزایا شامل موارد زیر است :

استفاده از PLC پیشرفته
ساختار ویژه سیلندر ماردون مخصوص UPVCو سیستم خنک کننده پیشرفته تعبیه شده روی سیلندر برای تنظیم دمای حرارتی تولید اتصالات UPVC.
قابلیت تولید اتصالات UPVC  با کیفیت بالاتر که باعث افزایش رضایت مشتریان و بهبود عملکرد در اتصالات می شود.
استفاده از برند های معتبر جهانی برای قسمت هیدروموتور دستگاه وافزایش سایز هیدروموتور دستگاه UPVCبه نسبت دستگاه های جنرال.
سیستم های خنک کننده پیشرفته به دستگاه اجازه می دهد تا قطعات را سریعتر خنک کند و کیفیت قطعات را بهبود بخشد.
دستگاه های نسل جدید با سرعت و دقت بالاتری  نسبت به دستگاه های جنرال کار می کنند، و این امر باعث افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید می شود.
مصرف انرژی کمتر برق ۲۰%-۴۰% ، استفاده از سیستم الکترونیکی پیشرفته به دستگاه اجازه می دهد با دقت بیشتری کار کند و مصرف انرژی را کاهش دهد و باعث بهبود پایداری محیط زیست می شود.
کاربرد لوله و اتصالات یو پی وی سی یکی از ارزشمندترین محصولات صنایع شیمیایی است. در سطح جهان ، بیش از ۵۰٪ از لوله و اتصالات UPVC تولید شده به عنوان یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی در ساخت و ساز استفاده می شود. همچنین از لوله و اتصالات یوپی وی سی در انتقال آب تحت فشار، سیستم های لوله کشی فاضلاب، سیستم های لوله کشی زهکشی و لوله کشی پروژه های عظیم الکترونیک و مخابرات استفاده می شود. از این رو محصولات تولید شده در صنعت  پی وی سی روز به روز در حال افزایش است.

تفکر راهبردی مدیریت شرکت شیلنگ و لوله خوزستان مصرف مواد اولیه مرغوب از معتبرترین برندهای صنعت پی وی سی، خطوط تولید پیشرفته و مجهز، نیروی انسانی متخصص و مجرب، کنترل کیفیت محصولات توسط آزمایشگاه های مجهز و خدمات پس از فروش است. این گروه تولیدی با تفکر کیفیت محور و در مسیری مشخص حرکت کرده و این مهم شیلنگ و لوله خوزستان را در لیست برترین تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی قرار داده است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

یاور عسکری به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب ...
شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

وی افزود: با توجه به این که این قطعه حساس ...
بازدید مدیرکل بنیاد مسکن  از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

روح الله عمادی با حضور در مجموعه تولیدی شیلنگ ...
مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

اسماعیل یوسفی به عنوان رئیس جدید اداره امور ...