BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 314467
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ، 20:00

نیشکر، پیش‌گام در تأمین امنیت غذایی با تولید و صادرات محصولات سلامت‌محور

دستاوردهای تولیدی و ظرفیت‌های صادراتی نیشکر در کنگره بین‌المللی صنایع غذایی اهواز به نمایش گذاشته شد؛

نیشکر، پیش‌گام در تأمین امنیت غذایی با تولید و صادرات محصولات سلامت‌محور

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در دومین کنگره بین‌المللی بهداشت و صنایع غذایی، توانایی‌های خود را در زمینه ارتقای امنیت غذایی کشور با تولید محصولات سلامت‌محور و صادرات بخشی از محصولات تولیدی، به نمایش گذاشت.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این کنگره با شعار «توسعه صادرات، آینده روشن» در دو روز پنج‌شنبه و جمعه (سوم و چهارم اسفندماه) با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن همایش‌های شهرک نفت اهواز برگزار شد.

هدف از این رویداد بین‌المللی، ارائه روش‌های جدید در ارتقای کیفیت صنایع غذایی، افزایش ارزش غذایی صنایع غذایی و بررسی راه‌های ارتقای کیفیت و سلامت محصولات غذایی است.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که تنها تولیدکننده شکر دارویی در خاورمیانه و بزرگترین تولیدکننده الکل طبی و خمیرمایه است، با برپایی غرفه‌ای در بخش نمایشگاهی، محصولات متنوّع خود را از جمله شکر سفید، شکر دارویی، شکر قهوه‌ای، شکرهای طعم‌دار، خمیرمایه و الکل طبی به بازدیدکنندگان معرفی کرد.

بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌های صنعت نیشکر

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی و جمعی از مدیران و پژوهشگران نیشکری نیز در این کنگره حضور یافتند و در نشست‌های تخصصی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنعت نیشکر را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

صنعت نیشکر با بهره‌گیری از نیروهای متخصّص، همگام با به‌کارگیری فناوری‌های نوین، در تلاش است تا محصولاتی باکیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید کند. این شرکت باتوجه‌به نیازهای بازارهای جهانی، بخشی از خمیرمایه و الکل طبی تولیدی خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کند و درعین‌حال، آمادگی خود را برای صادرات شکر دارویی نیز اعلام کرده است.

شرکت توسعه نیشکر با حضور در این کنگره، گامی دیگر در راستای توسعه صادرات و تعامل با بازارهای جهانی برداشت و امیدوار است با ارائه محصولات باکیفیت و رقابت‌پذیر، سهم خود را در ارتقای سلامت جامعه و کسب بازارهای جهانی ایفا کند.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

معرفی سرپرست جدید مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان

یاور عسکری به عنوان سرپرست جدید مدیریت شعب ...
شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

شایعات اخیر در خصوص علل توقف تولید در این پتروشیمی کذب است

وی افزود: با توجه به این که این قطعه حساس ...
بازدید مدیرکل بنیاد مسکن  از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

بازدید مدیرکل بنیاد مسکن از شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

روح الله عمادی با حضور در مجموعه تولیدی شیلنگ ...
مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان معارفه شد

اسماعیل یوسفی به عنوان رئیس جدید اداره امور ...