BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 384525
پنج شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ، 17:36

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی در خوزستان برگزار شد

با حضور حضور قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور؛

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی در خوزستان برگزار شد

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی (ره) در استان خوزستان با حضور قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور، زعیم حوزه های علمیه خوزستان و جمعی از روحانیون و طلاب استان در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار و از برگزیدگان جشنواره تقدیر شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایرنا :دبیر هشتمین جشنواره علامه حلی در استان و معاون پژوهشی حوزه علمیه خوزستان روز پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: جشنواره علامه حلی در سطح کشوری ۱۵ سال است که به صورت مستمر برگزار می شود که در استان خوزستان تاکنون هشت دوره از این جشنواره برگزار شده‌ است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد میرعلایی افزود: ارائه آثار به جشنواره علامه حلی در خوزستان خردادماه سال گذشته آغاز و پس از بررسی و کارشناسی نهایی، بیش از ۵۰۰ اثر وارد دبیرخانه جشنواره شد و ۳۵ اثر به عنوان آثار برتر در حوزه برادران و خواهران انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: مراحل بررسی آثار جشنواره علامه حلی در سه مرحله به صورت مدرسه‌ای، استانی و کشوری صورت گرفت و آثار این جشنواره شامل مقالات تحقیقاتی و پژوهشی، پایان نامه‌ها و کتاب سطح یک، سطح دو و سطح سه بود.

دبیر هشتمین جشنواره علامه حلی در خوزستان خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن نفرات برتر استانی و تقدیر از آن‌ها این افراد به جشنواره علامه حلی کشوری معرفی می‌شوند تا آثار آن‌ها مورد بررسی دبیرخانه جشنواره علامه حلی کشوری قرار گیرد.

ارتقای سطح پژوهشی و علمی جهت رفع نیازهای جامعه اسلامی

همچنین مدیر حوزه‌ علمیه خوزستان گفت: ارتقای سطح پژوهشی و علمی برای رسیدن به یک آرمان جهت رفع نیازهای جامعه اسلامی و حل مشکلات اجتماعی مردم از مهمترین اهداف این جشنواره است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی بلادیان افزود: جشنواره علامه حلی یک جشنواره ملی در عرصه پژوهش است که مخاطب اصلی آن، طلاب پایه‌های یک تا ۱۰ و سال‌های اول درس خارج است.

به گزارش ایرنا ، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره علامه حلی (ره) در خوزستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌ فال‌ قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور و جمعی از روحانیون و طلاب استان در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در پایان این جشنواره از اساتید، مبلغان و دانش‌پژوهان برتر جشنواره علمی علامه حلی (ره) قدردانی شد

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

من با هنر زندگی می کنم و آرزو دارم که بتوانم ...