BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 424696
یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ، 00:28

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به اینکه در دو بازی خانگی مستحق پیروزی بودیم، گفت: تیم به تازگی تکمیل شده و باید کمی حرفه‌ای‌تر بازی کنیم تا غافلگیر نشویم.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایمنا : یحیی گل محمدی شامگاه _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در نشست خبری پس از تساوی مقابل خیبر خرم‌آباد اظهار کرد: با توجه به اینکه به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و به دنبال آن بودیم از نتیجه راضی نیستم هر چند با وجود موقعیت‌هایی که داشتیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: اگر بازیکنان کمی حرفه‌ای تر بازی می‌کردند، می‌توانستیم پس از گل اول گل‌های بعدی را می‌توانستیم بزنیم و برنده از بازی خارج شویم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه طی یک رفتار بچگانه گل خوردیم، ادامه داد: وقتی بازیکن حریف مصدوم است و بازی را متوقف نمی‌کنند، ما باید بازی را ادامه می‌دادیم، اما روی همین مسئله تمرکزمان را از دست دادیم.

گل محمدی تاکید کرد: فکر می‌کنم این موضوع تجربه خوبی است. بازیکنان ما تا آخرین لحظه که توپ در جریان است باید به وظایف فنی خود فکر کنند، در هر صورت باید از این بازی درس خوبی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در دو بازی خانگی خود مستحق پیروزی بودیم، اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم به تازگی جمع شده است و کمی از رفتار حرفه‌ای دور هستیم. باید بیشتر تمرکز کنیم تا هم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و هم غافلگیر نشویم. در مجموع امشب خیبر را تیم خوبی دیدم و امیدوارم این بازی برای ما درس خوبی برای دیدارهای آینده اعمال شود.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
شکست حسام در برابر فرهنگ

شکست حسام در برابر فرهنگ

در ادامه رقابت های زیر ۱۶سال فوتبال اهواز ...