BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 434602
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ، 00:08

استاندار خوزستان گفت: فرمانداران و سایر مسئولان صرف نظر از اینکه در چه دوره‌ای به مسئولیت‌های مدیریتی منصوب شده باشند باید همواره به خدمت بی‌وقفه به مردم ادامه دهند و تا آخرین روز و لحظه مسئولیت اجازه ایجاد انفعال در انجام امور را ندهند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا :نشست استاندار خوزستان با فرمانداران با حضور جمعی از معاونین و مدیران ستادی استانداری، سه‌‎شنبه، ۲۷ شهریورماه برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب در این نشست خطاب به فرمانداران تاکید کرد: تداوم اجرای پروژه‌های شهرستان‌ها به نحو احسن پیگیری شود و موانع آن‌ها نیز از دستگاه‌های بالادستی پیگیری شود.

وی افزود: فرمانداران و سایر مسئولان صرف نظر از اینکه در چه دوره‌ای به مسئولیت‌های مدیریتی منصوب شده باشند باید همواره به خدمت بی‌وقفه به مردم ادامه دهند و تا آخرین روز و لحظه مسئولیت اجازه ایجاد انفعال در انجام امور را ندهند.

استاندار خوزستان اظهارکرد: توزیع اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه استان در حال انجام است و لازم است با توجه به مشکلات و کمبودهای شهرستان خود پیگیری های لازم را در این زمینه داشته باشید.

 در این نشست فرمانداران به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان در زمینه های عمرانی، خدماتی، زیرساختی و طرح‌های اقتصادی پرداختند و شرایط و پروژه‌های مختلف در شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
استان خوزستان ،  استاندار بومی و کاردان می خواهد

استان خوزستان ، استاندار بومی و کاردان می خواهد

دکتر حاجتی با سال‌ها حضور بعنوان معاون استاندار ...
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
همایش انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در اهواز

همایش انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در اهواز

همایش انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان نامزد ...