BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 434621
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ، 13:21

جلسه بازنگری مصوبات خودرویی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور اعضای کمیته تحقیق و بررسی مصوبات خودرویی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این جلسه صبح امروز با حضور آقایان سید صدر،دهبان نژاد،مرتضوی و شفیعی از اعضای کمیته عنوان شده  با حضور مدیران، روسای ادارات عملیاتی و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در محل سالن جلسات اداره مرکزی برگزار شد.

طی این جلسه مسایل و مشکلات مربوط به خودروهای سازمانی و استیجاری توسط مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، مدیران و روسای ادارات عملیاتی و پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به ،پراکندگی تأسیسات،بُعد مسافت تأسیسات فرآورشی و چاه ها ، راه اندازی قریب الوقوع واحدهای فرآورشی جدید، حفر چاه های جدید، توسعه خطوط لوله، لزوم گشت های بهره برداری و حراستی از چاه ها و تأسیسات صنعتی و همچنین قرارگیری خطوط لوله در بالادست رودخانه های پرآب و چندین دریاچه سدهای بزرگ، بر لزوم بازنگری در مصوبات کمیته خودرویی تأکید و ارتقاء و افزایش خودروهای سازمانی و استیجاری را خواستار شدند . 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
چرا تابلوی هنرمند ایذه‌ای از بین رفت؟

چرا تابلوی هنرمند ایذه‌ای از بین رفت؟

به گفته رجبی‌زاده این اثر در 8 ماه گذشته ...
فرصت از دست رفته! یا فرصت طلایی خوزستان!!!

فرصت از دست رفته! یا فرصت طلایی خوزستان!!!

استان خوزستان به دلایل مختلف اقتصادی، سیاسی ...
استان خوزستان ،  استاندار بومی و کاردان می خواهد

استان خوزستان ، استاندار بومی و کاردان می خواهد

دکتر حاجتی با سال‌ها حضور بعنوان معاون استاندار ...
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...