BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 60448
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ، 18:15

اسامی ۸۵ اثر منتخب بخش تئاتر جشنواره ملی «هنر زنده است» در ۱۱ عنوان اعلام شد و چهار اثر نمایشی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا : بخش تئاتر جشنواره ملی «هنر زنده است» در ۱۱ عنوان به صورت آنلاین برگزار

می‌شود و چهار اثر نمایشی از استان خوزستان در سه بخش این جشنواره حضور دارند و بنا به تشخیص هیات داوران آثار گروه‌های مختلف شرکت کننده در این بخش رقابتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

 اسامی ۸۵ اثر منتخب بخش تئاتر جشنواره ملی «هنر زنده است» در ۱۱ عنوان اعلام شد و چهار اثر نمایشی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

 

در اولین دوره جشنواره ملی «هنر زنده است» بهروز غریب‌پور دبیر و لیلی عاج مدیر اجرایی بخش تئاتر بوده‌اند و آتیلا پسیانی، مرضیه برومند، فاطمه معتمدآریا و علی‌اصغر دشتی داوری آثار این بخش را برعهده‌ دارند.

 

از چهار اثر نمایشی پذیرفته شده از خوزستان سه اثر نمایشی از شهرستان امیدیه، گروه تئاتر ماتریوشکا ۲ اثر و گروه تئاتر کامیاب یک اثر و یک اثر نمایشی از بندرامام خمینی (ره) در جشنواره ملی «هنر زنده است» حاضر هستند.

 

در بخش اصلی (نمایش صحنه‌‏ای)، نمایش «این سه زن» به نویسندگی علی‌رضا داوری و کارگردانی غزل بویری کاری از گروه تئاتر ماتریوشکا از شهرستان امیدیه، یکشنبه ۱۰ اسفند ماه جاری از سایت تیوال پخش شد و نمایش «خورشت خون» به نویسندگی مهدی شفیعی زرگر و کارگردانی مرتضی امینی‌پور کاری از گروه تئاتر کامیاب از شهرستان امیدیه، چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ از سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com پخش می‌شود.

 

به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی «هنر زنده است»، در بخش خیابانی نمایش خیابانی «ساعت دودی» به نویسندگی آرش رضایی و کارگردانی مشترک آرش رضایی و مهدی روزبهانی از بندر امام خمینی (ره)، دوشنبه ۱۱ اسفندماه جاری از سایت تیوال پخش شد.

 

همچنین در بخش جنبی (مراسم آیینی) نمایش خیابانی آیینی سنتی «ماهک» به نویسندگی علی‌رضا داوری و طراحی و کارگردانی غزل بویری کاری از گروه ماتریوشکا شهرستان امیدیه، چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ از سایت تیوال www.tiwall.com پخش می‌شود.

 

آثار نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ در پلتفرم تیوال به آدرس www.tiwall.com پخش می‌شود.

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی

یکی از خصیصه های تمایز انسان و حیوان زبان ...
بهار در ادب فارسی

بهار در ادب فارسی

منوچهری دامغانی بزرگترین شاعر طبیعت گرای ...
امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

امیدوارم با هنرم مروج امور خیر خواهانه باشم

من با هنر زندگی می کنم و آرزو دارم که بتوانم ...
مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای  حمایت از هنرمندان است

مهمترین وظیفه ما برگزاری اکسپوهایی برای حمایت از هنرمندان است

امیر عبیداوی گفت؛ توجه به هنرمندان خطه خوزستان ...