BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 60572
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ، 09:50

رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در سال جاری علیرغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های پیش آمده،‌ همچون گذشته در کنار کارکنان برای شناسایی، درک و رفع مشکلات آنها بوده‌ایم.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین:رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی مناطق نفتخیزجنوب تاکید کرد؛به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفت‌خیز،  تاتیانا نوروزی‌نژاد با ارائه گزارش عملکرد این اداره در سال ۹۹ اظهار داشت: خدمات این اداره در سطح مناطق نفت‌خیز در دو بخش روابط‌کار و مددکاری اجتماعی ارائه می‌شود و هدف از این خدمات صیانت از سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان است.

وی گفت: از جمله خدمات این اداره اعطای کمک‌های مالی در حوزه مددکاری است که می‌توان به کمک‌هزینه معاش و کمک‌هزینه توانبخشی به کارکنان معلول یا دارای فرزند معلول و وام مصوبه اشاره نمود که طی سال جاری در مجموع ۴۳۶ مورد کمک مالی به کارکنان واجد شرایط اعطا شد.

 

 

---

نوروزی‌نژاد افزود: در موارد شغلی نظیر انتقال،‌ بازنشستگی، ‌مرخصی بدون حقوق و کاهش ساعت کاری بانوان نیز برای ۱۰۷ نفر از کارکنانی که با مشکل همراه بوده‌اند مددکاری انجام شد و آمار مددکاری در خصوص موارد مسکن (شامل واگذاری و جابجایی مسکن سازمانی) ۵۴ مورد بوده است.

رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از دیگر وظایف این اداره به بازدید از خانواده‌های کارکنان معلول و دارای فرزند معلول اشاره کرد و گفت: هر سال همزمان با ۱۲ آذر روز جهانی معلولان از خانواده های کارکنان معلول و دارای فرزند معلول بازدید به‌عمل می‌آمد اما در سال جاری با شیوع بیماری کرونا به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت تماس تلفنی از وضعیت کارکنان و خانواده دارای معلول مطلع می‌شویم و چنانچه  با مشکلاتی مواجه باشند واحد مددکاری آماده مرتفع نمودن مشکلات ایشان است.

وی، ۱۰۲۸ مورد بررسی، پیگیری و پایش پرونده‌های حوادث ناشی و غیر ناشی از کار کارکنان و از کار افتادگی‌های کلی و دائم و تعیین تکلیف شغلی را از دیگر اقدامات این اداره طی سال جاری عنوان کرد.

خانم نوروزی نژاد در پایان از زحمات و خدمات ارزشمند و صادقانه مددکاران مناطق نفتخیز جنوب که در رفع مشکلات کارکنان علی رغم وجود بیماری کرونا در سال ۱۳۹۹ از هیچ کوششی دریغ نداشته‌اند قدردانی نمود.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...