دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 70659
چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ، 08:57

مشکلاتی که قابل حل نبود و نیاز به بررسی بیشتری دارند، در جلسه دیگری بررسی می‌شوند. یکی دو مورد نیز به سطح ملی ارجاع شد تا با همکاری نمایندگان مجلس پیگیری شود.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:استاندار خوزستان در خصوص جلسه خود با وزیر نفت گفت: آقای زنگنه پذیرفت که خوزستان طرحی ارائه دهد تا با همکاری دولت، مبلغ قابل توجه ارزی از محل درآمدهای نفت برای رفع مشکلات فاضلاب، آب شرب، روان‌آب‌ها، پیشگیری از سیل و سایر نیازهای استان تخصیص یابد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جلسه بررسی مشکلات آبادان  اظهار کرد: امروز جلسه بررسی مشکلات هجدهمین شهرستان استان خوزستان با حضور مدیران شهرستانی و کل، دیگر مدیران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: موضوع آب و فاضلاب، زیرساخت‌های جاده‌ای، مسائل مرتبط با شهرداری، مباحث مرتبط با مناطق آزاد از جمله مباحث مطرح‌شده در این جلسه بودند. مشکلات بررسی شدند و جدول زمانی برای حل مشکلات تعیین شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مشکلاتی که قابل حل نبود و نیاز به بررسی بیشتری دارند، در جلسه دیگری بررسی می‌شوند. یکی دو مورد نیز به سطح ملی ارجاع شد تا با همکاری نمایندگان مجلس پیگیری شود.

سلیمانی‌دشتکی در خصوص جلسه خود با وزیر نفت بیان کرد: آقای زنگنه پذیرفت که خوزستان طرحی ارائه دهد تا با همکاری دولت، مبلغ قابل توجه ارزی از محل درآمدهای نفت برای رفع مشکلات فاضلاب، آب شرب، روان‌آب‌ها، پیشگیری از سیل و سایر نیازهای استان تخصیص یابد.

وی افزود: این موضوع در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی با استفاده از صندوق توسعه ملی ارائه خواهد شد که در این راستا لایحه‌ای تنظیم شده و در مرحله نهایی باید با سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت کشور هماهنگ شود تا موافقت لازم را به دست بیاوریم تا طرح به آقای زنگنه ارائه و پیگیری شود.

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...