دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 70679
پنج شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ، 14:13

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:فیلم «داشتن» ساخته‌ سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه ‌نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم ICAN/HANNA آمریکا انتخاب شد.

هدف این جشنواره‌ مستقل ایجاد فرصت‌هایی مناسب برای کشف استعدادهای سینمایی و خلاق و بهره‌مندی بهتر و بیشتر جوامع از سینما و ظرفیت‌های وسیع آن است. در طول برگزاری این جشنواره ورک‌شاپ‌های آموزشی مختلفی برای علاقه‌مندان به سینما و سینماگران برگزار خواهد شد.

 فیلم «داشتن» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا که هفدهمین حضور جشنواره‌ای خود را تجربه می‌کند پیش از این نامزد دریافت جایزه بهترین تصویربرداری، بهترین فیلم‌نامه و بهترین کارگردانی از پنجاه‌وهشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای سینمای جوان اروند آبادان، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از چهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Aasha هندوستان، نامزد دریافت جایزه‌ بهترین فیلم از دومین جشنواره‌ آسیایی فیلم Asian Cinematography AWARDS فیلیپین و همچنین برنده‌ جایزه و لوح تقدیر بهترین صداگذاری از نخستین جشنواره‌ منطقه‌ای فیلم کوتاه کهگیلویه بوده است.

نخستین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم ICAN/HANNA از ۹ تا ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ میلادی مطابق با ۲۰ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در هریسبورگ ایالت پنسیلوانیای آمریکا برگزار خواهد شد.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...