دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 70760
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ، 21:10

انجمن شن و ماسه بر اساس جلسه‌ای که خودشان برگزار کردند به صورت خودسر قیمت را افزایش دادند. در این زمینه به سرعت ورود کردیم و برای برخی از متخلفان پرونده تشکیل شد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در خصوص افزایش قیمت شن و ماسه در خوزستان گفت: انجمن شن و ماسه بر اساس جلسه‌ای که خودشان برگزار کردند به صورت خودسر قیمت را افزایش دادند.

امیرحسین نظری در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (۱۸ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: بهترین راه برای حل مشکل تامین شکر خوزستان، یکسان کردن و تک نرخی شدن قیمت شکر است.

وی افزود: قرار است نامه‌ای به امضای استاندار خوزستان برسد تا در صورت امکان، پیگیری‌هایی برای تک نرخی شدن شکر انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با توجه به اینکه امسال، تولید شکر در شرکت‌های توسعه نیشکر دو برابر بوده، مشکلی در تامین شکر در خوزستان وجود ندارد و نارضایتی نیز در این زمینه میان مردم وجود ندارد.

نظری عنوان کرد: علاوه بر سهمیه شکری که از سوی بازرگانی دولتی در اختیار استان قرار می‌گیرد، تولیدات شرکت توسعه نیشکر را نیز داریم که باعث می‌شود مشکلی در خصوص شکر در استان خوزستان نداشته باشیم.

وی در خصوص افزایش قیمت شن و ماسه در خوزستان گفت: انجمن شن و ماسه بر اساس جلسه‌ای که خودشان برگزار کردند به صورت خودسر قیمت را افزایش دادند. در این زمینه به سرعت ورود کردیم و برای برخی از متخلفان پرونده تشکیل شد.

نظری گفت: اکنون ۹۰ درصد از واحدها، قیمت را به قبل بازگردانده‌اند و تلاش خواهیم کرد ۱۰ درصد دیگر نیز قیمت‌ها را به قیمت‌های گذشته بازگردانند.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...