BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 70803
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ، 23:00

در این راستا با ورود فرمانداری اهواز و دادستانی، برق پارک قطع شد اما دیدیم که این کار نیز تاثیرگذار نیست و هر روز این مساله ادامه دارد و این مشکل را داریم. متولی پارک شهربازی اهواز، شهرداری است و زمانی که شهرداری می‌گوید نمی‌تواند این پارک را تعطیل کند، مجبور هستیم موضوع را از طریق قضایی پیگیری کنیم

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا: رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز از شکایت این مرکز از شهرداری اهواز بابت فعالیت پارک شهربازی در شرایط قرمز کرونایی خبر داد.

امراله مردانی  اظهار کرد: پارک شهربازی پاداد اهواز در شرایط قرمز کرونا باز بوده است و ضمن ادامه فعالیت در این شرایط، مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا را رعایت نکرده است.

وی افزود: در این راستا با ورود فرمانداری اهواز و دادستانی، برق پارک قطع شد اما دیدیم که این کار نیز تاثیرگذار نیست و هر روز این مساله ادامه دارد و این مشکل را داریم. متولی پارک شهربازی اهواز، شهرداری است و زمانی که شهرداری می‌گوید نمی‌تواند این پارک را تعطیل کند، مجبور هستیم موضوع را از طریق قضایی پیگیری کنیم.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: در پی چندین بار تذکر و عدم توجه به این تذکرات، از شهرداری اهواز بابت فعالیت پارک شهربازی پاداد شکایت کردیم تا موضوع از طریق مراجع قضائی پیگیری شود.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...