BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 101053
سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، 19:15

استعدادها و مربیانی هستندکه به آنها بهاداده نشده و ژیمناستیک کنار گذاشتند. سنین ۳سال به بالا تا ۱۸سال بهترین سن جهت ورزش در رشته ژیمناسیتک است . در شهرستان اهواز فقط یک خانه ژیمناستیک داریم و ۲۵ مربی فعال داریم با علاقه و عشق کار می کنند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاینشته ژیمناستیک یکی از رشته های پرطرفداردر بین خانواده های ایرانی  است. سناابراهیم پورکارشناس مدیریت ورزشی و مربی موفق ، جوان و پرتلاش رشته ژیمناسیتک در خوزستان و کلان شهر اهواز  است که دارای مدرک درجه سه این رشته و مدرک مربیگری درجه cفوتبال آسیا  است .

 گفتگوی ما را با ایشان  در مورد رشته ژیمناستیک می خوانید.
 
ژیمناستیک را حمایت کنید 
 
این کارشناس ورزشی گفت رشته ژیمناستیک باتوجه به  جز رشته  های مادر هست  نیازمند حمایت همه جانبه است . ژیمناستیک دروازه ورود کودکان به دنیای حرفه ای ورزش می باشد. ابراهیم پور بیان کرد؛باید سالن های زیادی در اختیار این رشته در استان و شهرستان ها برای شناسایی استعدادها قرار بگیرد. وی افزود؛وسایل وتجهیزات ژیمناستیک مجهز باشند . وازسنین خیلی پایین توصیه می شود ،افرادمستعد آموزش و شناسایی شوند .
 
 ابراهیمپور  با اظهار تاسف از عدم حمایت ها گفت ؛  استعدادها و مربیانی هستندکه به آنها بهاداده نشده و ژیمناستیک کنار  گذاشتند. سنین ۳سال به بالا تا ۱۸سال بهترین سن جهت ورزش در رشته ژیمناسیتک است . در شهرستان  اهواز  فقط یک خانه ژیمناستیک داریم و ۲۵ مربی فعال داریم با علاقه و عشق کار می کنند.
 
---
 
 
تاثیر بد کرونا روی ورزش ژیمناسیک
 
وی گفت ؛ قبل از ویروس  کرونا شاگردان زیادی داشتم و  فعلا بدلیل این ویروس و ترس خانواده ها از ابتلا فرزندانشان به کرونا با ده شاگرد کار می کنم و آن هم به عشق مربیگری رشته ژیمناسیتک است . ۷سال مربی هستم و مقام های  استانی رتبه ممتاز در دوران فعالیت به عنوان بازیکن  دارم .
 
 
ژیمناستیک ، ورزش پایه !
 
 سنا ابراهیمی پور در مورد خاصیت ورزش ژیمناسیتک گفت:  افرادی که در رشته ژیمناسیتک فعالیت می کنند  می توانند  به راحتی وارده هررشته ی دیگری بشوند. و این رشته دروازه ورود به رشته های دیگر است .
ابراهیمی پور در مورد اینکه چه افرادی می توانند در این رشته مستعد باشند گفت : در رشته ژیمناسیتک باید پاهای  و  مچ دستشان قوی باشد‌ تا بتوانند موفق باشند. 
 
 
---
 
 وی در مورد شروع فعالیت ورزشی اش به عنوان ورزشکار در رشته ژیمناسیتک افزود: بنده از پنج سالگی شروع به فعالیت در این رشته نمودم .در سن ۲۰سالگی مدرک مربیگری گرفتم . مدرک بنده درجه سه این رشته می باشد و بالاترین مدرک درجه یک بین المللی می باشد. ابراهیم پور در مورد استقبال خانواده ها برای حضور فرزندانشان در رشته ژیمناسیتک خاطر نشان نمود : خانواده ها خیلی استقبال می کنند چون انتظار دارند بچه هاشان درحد قهرمانی بیاریم و از مربی جوان باتوجه به انرژی شان و آموزش استقبال می کنند . تنها انتظار به عنوان مربی ورزشی در رشته ژیمناسیتک این است انتظارداریم حمایت مان کنندو مربیان را از جانب اداره کل ورزش و جوانان استان و بیمه کنند که انتظار به جا است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...