سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 121334
جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ، 17:14

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست با مجمع خیرین شهرستان بهبهان بیان کرد: اگر اداره کل نوسازی مدارس خوزستان به همین روند ادامه دهد تا چند سال آینده از میانگین فضای آموزشی کشور عبور خواهد کرد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و نقل از به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست با مجمع خیرین شهرستان بهبهان بیان کرد: اگر اداره کل نوسازی مدارس خوزستان به همین روند ادامه دهد تا چند سال آینده از میانگین فضای آموزشی کشور عبور خواهد کرد.

 
 
وی در ادامه با اشاره به طرح آجر به آجر افزود: این طرح پارسال با هدف ترویج فرهنگ خیر مدرسه سازی در سطح جامعه اجرا شد و خوزستان در این طرح با جذب ۱۲۰ هزار نفر خیر در بین مردم رتبه نخست کشور را کسب کرد.
 
رخشانی مهر ادامه داد: پارسال سازمان نوسازی مدارس کشور متناسب با کمک خیران به خوزستان از محل اعتبار پروژه های مشارکتی یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داد.
 
"مهراله رخشانی مهر" معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشورهمچنین با حضور در گلزار شهدای بهبهان به مقام شامخ  شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
گفتنی است، طی سفر رخشانی مهر به خوزستان روز گذشته در دزفول ۱۰ پروژه با ۶۹ کلاس درس افتتاح و ۵ مدرسه با ۳۴ کلاس درس نیز کلنگ زنی شد.
 
 
صبح امروز در بهبهان سالن ورزشی مدرسه استثنایی باغچه بان به مساحت سه هزار و ۵۲۲ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح وعملیات ساخت یک هنرستان دخترانه مشارکتی به مساحت سه هزار مترمربع و یک مدرسه ۶ کلاسه خیری به نام «زهرا صالح زاده» با مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع آغاز شد.
 
 
علاوه براین 15 پروژه و فضای آموزشی و تربیتی در اهواز، دزفول، بهبهان و آغاجاری توسط مهراله رخشانی مهر رئیس و داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور بازدید شد

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
شهید شهریور1320

شهید شهریور1320

دریابان غلامعلی بایندر و همرزمان جان‌برکف ...
معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

معاونت جدید آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خوزستان معرفی شد.

بهزاد تجری رییس اداره برنامه و بودجه اداره ...
بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

بافت های تاریخی خوزستان نیازمند شهرداری بافت

مفهوم بافت تاریخی - فرهنگی بر اساس نظریه ...
تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور

سخنگوی دولت از تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ...