سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 131440
پنج شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ، 17:53

در مراسم دیگر نیز یک مدرسه سه کلاسه با زیربنای آموزشی ۱۴۵ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با مشارکت "انتشارات ایده نو" در روستای کریشان ۳ گلزنی شد که سهم خیر در ساخت این مدرسه سه میلیارد ریال می باشد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل  از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ،  عملیات ساخت همزمان دو مدرسه در مناطق کم‌برخوردار اهواز با اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال با مشارکت خیرین مدرسه ساز آغاز شد. 

 
 
معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در حاشیه این مراسم گفت : امروز در راستای محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی در مناطق کم برخوردار استان عملیات ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای آموزشی ۷۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال با همت خیر نیک اندیش "بهمن حلوایی" در روستای ام الطمیر اهواز آغاز شد. 
 
 
وی افزود : در مراسم دیگر نیز یک مدرسه سه کلاسه با زیربنای آموزشی ۱۴۵ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با مشارکت "انتشارات ایده نو" در روستای کریشان ۳ گلزنی شد که سهم خیر در ساخت این مدرسه سه میلیارد ریال می باشد. 
 
گفتنی است ؛ این مراسم با حضور سید محمود میر معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان ، زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز و مسئولین محلی برگزار شد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار