یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 192272
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ، 23:51

اعلام رنگ‌بندی جدید کرونا در استان؛

اهواز و شش شهر دیگر خوزستان در وضعیت قرمز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدیه، اندیمشک، هفتکل، آغاجاری، باغملک، خرمشهر، ایذه و شوش نیز در وضعیت نارنجی هستند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام رنگ‌بندی جدید کرونا در خوزستان از قرار گرفتن اهواز و شش شهر دیگر خوزستان در وضعیت قرمز خبر داد.

دکتر محمدحسین سرمست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به جدیدترین رنگ‌بندی شیوع کرونا در استان خوزستان، هفت شهر خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر این اساس اهواز، آبادان، بهبهان، دزفول، رامهرمز، کارون و رامشیر در وضعیت قرمز قرار دارند. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدیه، اندیمشک، هفتکل، آغاجاری، باغملک، خرمشهر، ایذه و شوش نیز در وضعیت نارنجی هستند. 

وی افزود: اندیکا، باوی، ماهشهر، دشت آزادگان، حمیدیه، شوشتر، شادگان، گتوند، لالی، مسجدسلیمان، هویزه و هندیجان نیز در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند. 

سرمست گفت: قدرت سرایت سوش امیکرون بسیار بالا است و شمار بیماران در خیز جدید کرونا با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است. با توجه به وضعیت خطرناک فعلی از عموم هم استانی‌ها درخواست داریم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه تزریق دوز سوم واکسن اهتمام ویژه داشته باشند. 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار