دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 192305
پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ، 17:58

دیگر مراجعین بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که به دلایلی غیر از کرونا به این بیمارستان مراجعه می‌کنند نیز نگران نباشند؛ حداکثر مراقبت‌ها به منظور جلوگیری از انتقال کرونا از بخش‌های کرونایی به دیگر بخش‌ها انجام می‌شود و در این راستا پروتکل مشخصی در بیمارستان وجود دارد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به ورود به پیک ششم کرونا و بالا رفتن مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها، از اختصاص ۶ بخش این بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

دکتر احمدرضا مهتدی  اظهار کرد: در حال حاضر سه بخش عادی و سه بخش ویژه در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به آمادگی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به منظور مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا گفت: این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز، تخت‌های بیشتری به منظور مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شود اما تلاش بر این است که خدمات بیمارستان در دیگر حوزه‌ها نیز حفظ شود.

سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز گفت: هر چند در پیک فعلی نیاز بیماران به اکسیژن به اندازه پیک دلتا نیست اما با توجه به  تمهیداتی که در نظر گرفته شده، به لحاظ اکسیژن نیز مشکلی در بیمارستان وجود ندارد.

مهتدی تصریح کرد: دیگر مراجعین بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز که به دلایلی غیر از کرونا به این بیمارستان مراجعه می‌کنند نیز نگران نباشند؛ حداکثر مراقبت‌ها به منظور جلوگیری از انتقال کرونا از بخش‌های کرونایی به دیگر بخش‌ها انجام می‌شود و در این راستا پروتکل مشخصی در بیمارستان وجود دارد.

وی بیان کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند. همچنین شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها را مد نظر قرار دهند.

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...