BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 192336
پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ، 18:29

لیگ برتر امسال اما برای فولاد و هوادارانش حال و هوای متفاوتی دارد؛ تیم قهرمان دستخشوش تغییرات شد و ۴ نمایش ضعیف و غیر قابل دفاع دارد. این شرایط با تغییر کادر فنی همراه شد و پس از آن نوار ناکامی ها قطع و فولاد به جبران امتیازهای از دست رفته برآمد و توانست قهرمانی سوپرجام فوتبال کشورمان را هم بالای س

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:تیم فولاد خوزستان پس از نتایج ضعیف در هفته های ابتدایی لیگ بیست و یکم، با بازگشت نکونام و خریدهای با کیفیت در نقل و انتقالات دوباره به همان تیم قابل احترام فوتبال تبدیل شده است.

فولاد خوزستان فی النفسه باشگاه دوست داشتنی و مهمی در فوتبال ایران است؛ جنوبی های باصفا از همان نسل کعبی، بداوی، مبعلی، منتظری، میرزاپور، کاملی مفرد و... با معرفی ستاره هایی که در لیگ برتر قهرمان شدند و سال ها در تیم ملی از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کردند، جایشان را در قلب فوتبال دوستان بازکرده و این مسیر را با افشین، رحمانی، والی، کرمی، جماعتی و بالا بردن دومین جام قهرمانی لیگ برتر ادامه دادند. سرخپوشان دیار کارون پس از چند فصل کم فروغ، اما دو فصل فوتبالی گذشته شاهکار کردند و برای نخستین بار قهرمانی در حذفی را جشن گرفتند و هم برای دو بار سهیمه آسیا را کسب کردند.

 لیگ برتر امسال اما برای فولاد و هوادارانش حال و هوای متفاوتی دارد؛ تیم قهرمان دستخشوش تغییرات شد و ۴ نمایش ضعیف و غیر قابل دفاع دارد. این شرایط با تغییر کادر فنی همراه شد و پس از آن نوار ناکامی ها قطع و فولاد به جبران امتیازهای از دست رفته برآمد و توانست قهرمانی سوپرجام فوتبال کشورمان را هم بالای سر ببرد. این قهرمانی امید فولاد را به ادامه مسیر لیگ بیشتر کرد. 

فولادی که ۲ فصل از گرفتن بازیکن محروم بود این بار فرصت نقل و انتقالات نیم فصل را غنیمت شمرد و با جذب برترین های لیگ ضمن تجدید قوا، نفراتی را گرفت که هر کدام در ادامه لیگ برتر و رقابت های آسیایی می توانند عصای دست نکو باشند؛  خریدهای فولاد در این ۳ بازی با به ثمر رساندن ۴ گل و ۷ امتیاز نشان دادند که فولاد دست روی نفرات خوبی گذاشته است.

پس از گل ۳ امتیازی هفته هفدهم آقاسی مقابل آلومینیوم، نوبت به خلعتبری این ستاره باتجربه و کهنه‌کار رسید که تنها ۴ دقیقه پس از حضور در زمین گل تساوی بخش تیمش را در هفته هجدهم به مس کرمان بزند و مانع از شکست فولاد شود. هفته ۱۹ هم نوبت نمایش رضاوند و شیری بود که از جمع سرخابی های پایتخت به نفرات نکونام اضافه شدند؛ آنها با ۲ سوپرگل نشان دادند که فولاد پول هایش را جای درستی خرج کرده است.

فولاد اکنون با حفظ مهره های شش دانگ و ۳ بازیکن توانمند خارجی خود در بیشتر خطوط و با خریدهای بسیار خوبی که داشته می تواند در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا حرف برای گفتن داشته باشد؛ این موضوع البته در کنفرانس خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان هم از سوی جواد نکونام سرمربی فولاد مطرح شد، آنجا که او از کیفیت بالای بازیکنان جدیدش سخن گفت و از حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و دیگر مدیران فولاد خوزستان برای به خدمت گرفتن این بازیکنان در فصل نقل و انتقالات تقدیر و تشکر کرد.

در پس این موفقیت ها شاید بی راه نباشد که گرشاسبی را «منجی» فولاد در این برهه از زمان بنامیم. او که در بین تهران - اهواز و درخواست هواداران پرسپولیس، تیم استان خود را انتخاب کرده، با تجربه ای که دارد توانسته با مدیریت شرایط، مسیری هموار را پیش راه نکو و شاگردانش بگذارد تا بدون دغدغه فقط ذهنشان معطوف مستطیل سبز و موفقیت تیم باشد. حضور گرشاسبی در فوتبالی که برخی مدیران آن یکشبه و با حمایت بالادستی ها انتصاب می‌شوند نعمت بزرگی است که اکنون قسمت فولاد شده است.

انتهای پیام

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...