سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 192401
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ، 10:30

میثم سلیمانی در خصوص روند تیم فولاد اظهار کرد: به نظر من فولاد در چند بازی اخیر بد بازی نکرده است و خوب نتیجه می‌گیرد. ضمن اینکه اخیراً یک برد بسیار خوب خارج از خانه نیز به دست آورد، هر چند به نظر من فولاد می‌تواند حتی بهتر از این بازی کند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است، اگر چه تیم نکونام در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد اما می تواند از گروه خود صعود کند.

میثم سلیمانی  در خصوص روند تیم فولاد اظهار کرد: به نظر من فولاد در چند بازی اخیر بد بازی نکرده است و خوب نتیجه می‌گیرد. ضمن اینکه اخیراً یک برد بسیار خوب خارج از خانه نیز به دست آورد، هر چند به نظر من فولاد می‌تواند حتی بهتر از این بازی کند.

وی ادامه داد: با وجود جواد نکونام و چند بازیکن جدیدی که در نقل و انتقالات زمستانه جذب شدند، فولاد می‌تواند در ادامه راه به نتایج خیلی بهتری دست پیدا کند. ضمن اینکه با توجه به این که فولاد به تازگی گومز بازیکن اسپانیایی را نیز به خدمت گرفته است، با تداوم روند خوبش در لیگ برتر می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا نیز قطعا نتایج خوبی بگیرد و از گروه خودش صعود خواهد کرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های سختی دارد اما با وجود مربی کاربلدی چون جواد نکونام و سبک کاری او و این که در حال حاضر بسیار خوب کار می‌کند، می‌تواند در آسیا نیز به نتیجه‌گیری امیدوار باشد. انشاءالله اگر فولاد بتواند تا قبل از اعزام به جده عربستان در لیگ برتر مجدداً به برد برسد، می‌تواند با روحیه خوبی به این مسابقات اعزام شود.

وی درباره نوسان فولاد در امتیازگیری در هفته‌های اخیر گفت: پنجره فولاد بسته بود و در نقل و انتقالات زمستانه موفق شد تیم را تقویت کند و به نظرم هم کمبود بازیکن و هم ناهماهنگی بین بازیکنان باعث شد که فولاد تا حدودی نوسان داشته باشد. هر چند که به نظر من فولاد می‌تواند در ادامه لیگ نیز مجدداً تیم مقتدری نشان دهد.

سلیمانی با اشاره به عملکرد خوب گرشاسبی در باشگاه فولاد نیز عنوان کرد: از زمانی که او مدیرعامل باشگاه فولاد شده، به نظرم بسیار خوب کار کرده است و در تقویت فولاد موفق عمل کرد. هیچ کسی فکر نمی‌کرد که فولاد بتواند چنین بازیکن اسپانیایی را جذب کند. او دلسوزانه کار می‌کند و همین دلسوزی ها و پای کار بودن‌ها به باشگاه فولاد کمک خواهد کرد.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...