سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 202669
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ، 14:01

وی ادامه داد: تعداد مدارس تخریبی در شوشتر زیاد است و امیدواریم با تامین اعتبار و کمک خیرین که در شوشتر بسیار عالی عمل کرده‌اند، در این زمینه کار بیشتری انجام شود.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از افتتاح سه مدرسه در استان در هفته گذشته خبر داد.

علی قربانی با اشاره به بهره‌برداری از یک مدرسه ۱۲ کلاسه با زیربنای بیش از یک هزار متر مربع در شوشتر اظهار کرد: در چهار سال گذشته بیش از ۳۰ پروژه با ۱۵۰ کلاس درس در شوشتر افتتاح شده که سرانه فضای آموزشی این شهرستان را به سرانه کشوری نزدیک کرده است.

وی ادامه داد: تعداد مدارس تخریبی در شوشتر زیاد است و امیدواریم با تامین اعتبار و کمک  خیرین که در شوشتر بسیار عالی عمل کرده‌اند، در این زمینه کار بیشتری انجام شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به افتتاح دو مدرسه در اندیکا نیز گفت: این دو مدرسه شش و دو کلاسه در مناطق کم‌برخوردار اندیکا به بهره‌برداری رسیدند. مدرسه شش کلاسه با زیربنای ۵۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال با مشارکت گروه صنعتی گلرنگ در روستای قلعه زراس و  مدرسه دو کلاسه نیز با زیربنای ۷۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک‌اندیش مهرانگیز کوچه مشکی در شهرک طالقان اندیکا افتتاح شد.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...