دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 212971
یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ، 11:01

صددرصد تفکرات آقای مهاجری تأثیر بسیاری بر روی تیم گذاشته است و به نظر من او در یارگیری عجله نداشته است و به صورتی بازیکن گرفته است که با سیستم کاری‌اش جواب بدهد و به همین دلیل بازیکنان جذب شده می‌توانند تاکتیک این سرمربی را اجرا کنند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از ایسنا:هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امکانات تیم‌های نفتی مثل تیم‌های صنعتی و استقلال و پرسپولیس نیست ولی می‌جنگیم و قطعا به رده‌های بالای جدول فکر می‌کنیم.

مسلم مجدمی درباره برد نفت در هفته اول مقابل مس کرمان، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و ما کارمان را خیلی خوب شروع کردیم. به نظر من بازی یک‌طرفه و به سود ما بود و دقیقاً می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و با توجه به این‌که بازی در زمین‌مان خودمان بود همگی سه امتیاز بازی را می‌خواستیم. فکر نمی‌کردم این بازی 5 گل داشته باشد اما شرایط به صورتی پیش رفت که بازی پرگلی شد.

وی ادامه داد: صددرصد تفکرات آقای مهاجری تأثیر بسیاری بر روی تیم گذاشته است و به نظر من او در یارگیری عجله نداشته است و به صورتی بازیکن گرفته است که با سیستم کاری‌اش جواب بدهد و به همین دلیل بازیکنان جذب شده می‌توانند تاکتیک این سرمربی را اجرا کنند.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم‌های مدعی نسبت به بودجه‌شان یارگیری‌های خوبی داشته‌اند و به صورتی مشخص هستند اما تیم‌های نفتی همیشه مشکلات خاص خودشان را دارند و نسبت به شرایط‌شان بازیکن جذب می‌کنند و امکانات‌شان مثل تیم‌های صنعتی و استقلال و پرسپولیس نیست ولی می‌جنگیم زیرا بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و قطعاً به رده‌های بالای جدول فکر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما از ابتدا می‌دانستیم که مشکلاتی وجود دارد اما همه مسئولان استانی باید پای کار بیایند و کمک کنند و بارها گفته‌ایم نفت‌مسجدسلیمان دلخوشی این شهر است و با توجه به محرومیت‌هایی که خود این شهر دارد باید همه کمک کنند تا نتایج تیم باعث خوشحالی و دلگرمی مردم مسجدسلیمان شود.

مجدمی خاطرنشان کرد: امیدوارم از هفته دوم به بعد شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌ها باشیم. به نظر من بازی با هوادار جذاب‌تر و زیباتر است. امیدوارم از هفته دوم هواداران نفت را ببینیم که مطمئناً در روند نتیجه‌گیری ما تأثیر فراوانی خواهد داشت.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...