BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 223002
سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ ، 16:48

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان گفت: طرح‌های نوسازی و بهسازی معابر ۴۲۰ روستای خوزستان با اعتباری حدود ۲۸ میلیارد تومان تا پایان شهریور ماه امسال به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از مهر :بمحمود اکبری فضلی  در گفت‌وگویی رسانه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت سال گذشته حدود ۷۰۰ طرح نوسازی و بهسازی معابر روستاهای خوزستان در دستور کار حوزه عمرانی بنیاد مسکن استان قرار گرفت.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان افزود: برای این تعداد طرح روستایی در خوزستان حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط از سال گذشته تاکنون روزانه یک طرح نوسازی و بهسازی معابر روستا در خوزستان به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: همچنین حدود ۴۲۰ طرح نوسازی و بهسازی معابر روستاهای خوزستان از محل اعتبارات ملی – استانی با اعتباری حدود ۲۸ میلیارد تومان به مرحله بازنگری رسیده که تا پایان شهریور ماه سال جاری کل این طرح‌های روستایی به بهره برداری خواهند رسید.

اکبری فضلی در خصوص سهمیه سند شهری – روستایی در خوزستان گفت: سهمیه خوزستان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ حدود ۶ هزار سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است که تاکنون در روستاهای استان نیز تعداد ۲ هزار سند صادر و تا پایان سال جاری ۶ هزار سند صادر و به مردم اعطا خواهد شد.

 

---

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان در ادامه واگذاری زمین به اقشار محروم و یا واجدالشرایط در روستاها را یکی از وظایف بنیاد مسکن اعلام کرد و افزود: سهمیه خوزستان در سال جاری ۲۰۰ قطعه زمین است که تاکنون ۱۰۰ قطعه به روستاییان واگذار شده است.

وی با اشاره به انجام اقدامات گردشگری روستایی در خوزستان بیان کرد: در سال گذشته پروژه‌های گردشگری روستاهای استان نظیر بهبهان، باغملک، دشت آزادگان، شوش و دزفول انجام شده و امید است در سال جاری این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار