BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 233629
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، 21:12

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در آیین اختتامیه "جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق" که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، ۲ رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، آیین اختتامیه "جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق" با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور در وزارت نیرو برگزار شد و از مدیران برتر روابط عمومی این صنعت با اهدای لوح برتر، تجلیل به عمل آمد.

در این جشنواره شرکت برق منطقه‌ای خوزستان موفق به کسب رتبه برتر در بخش "نوآوری و خلاقیت" و بخش " پایگاه اطلاع‌رسانی درون سازمانی و برو‌ن سازمانی" شد و از سید‌ حجت‌اله موسوی مدیر دفتر روابط عمومی با اهدای لوح‌ روابط عمومی برتر، تقدیر بعمل آمد .
بر اساس این گزارش، جشنواره ارزیابی روابط عمومی ها صنعت آب و برق در چند محور برگزار شده و تعداد ۲۵ هزار اثر و فایل از فعالیت‌های انجام شده از سوی ۱۵۶ شرکت به دبیرخانه این جشنواره ارسال و مورد ارزیابی قرار گرفت.
از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به ایجاد هم‌افزایی و همگرایی بیشتر در روابط عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو به منظور ارتقای سطح کارایی و اثربخشی این شرکت‌ها اشاره کرد.
گفتنی است روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تلاش کرده تا به عنوان بازوی اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای شرکت دستاوردها و اقدامات انجام شده را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کند و در این راه از جدیدترین روش‌ها و خلاقیت‌ها نیز بهره گرفته است.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

انجام کار فرهنگی ، توجیه اقتصادی نمی خواهد!

مشکلات که متاسفانه زیادهست به شاعر اسلامی ...
عوارض کسب و پیشه برای سال  ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

عوارض کسب و پیشه برای سال ۱۴۰۱ افزایش نخواهد یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ...
تکریم  ومعارفه دردادگستری اندیکا

تکریم ومعارفه دردادگستری اندیکا

لهراب دراین مراسم به شرایط فعلی جامعه اشاره ...
روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

روح الله عمادی ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان شد

با حکم اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب ...