پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
BAMDADZAGROSONLINE.IR
کد خبر : 233918
یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ ، 10:01

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان می گوید انتخاب پورموسوی برای ادامه همکاری با نظر همه اعضای هیات مدیره باشگاه بود.

به گزارش بامداد زاگرس آنلاین و به نقل ازایسنا:ابراهیم نصیری‌نیا  درباره ادامه همکاری با پورموسوی پس از اختلافات به وجود آمده بین طرفین، اظهارکرد: مشکل خاصی بین ما نبود و فقط بحث مالی در میان بود زیرا آقای پورموسوی شرایطی را مطرح کرده بود و ما هم شرایطی داشتیم ولی نهایتا دو شب پیش به توافق رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود اختلاف شدیدی بین مدیرعامل باشگاه و پورموسوی وجود داشته است؟ گفت: خیر، اگر نظر مدیرعامل باشگاه ادامه همکاری با آقای پورموسوی نبود ما نیز خلاف نظر او جلسه ای برای توافق با این مربی برگزار نمی کردیم. جلسات متعددی با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و خود پورموسوی برگزار کرده بودیم. ادامه همکاری اصرار مدیرعامل بود و درواقع ماندن پورموسوی نظر همه اعضای هیات مدیره بود.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان درباره ورود این باشگاه به بازار نقل و انتقالات نیز عنوان کرد: انتخاب بازیکن با سرمربی تیم است و پورموسوی درصدد است که لیست بازیکنان مدنظرش را به ما بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنگام عقد قرارداد با پورموسوی انتظار کسب جایگاه خاصی را از او در لیگ بیست و سوم داشته اید؟ گفت: هیات مدیره طبیعتا اهداف و سیاست کاری خود را به سرمربی منتقل می کند که در همین راستا سیاست کاری برای آقای پورموسوی تعیین شده است. استقلال لیگ برتری بوده و در آسیا نیز حضور داشته و انتظار از این تیم بالا است. در واقع نام استقلال خوزستان جایگاه آن را مشخص می کند و طبیعتا این فصل تلاش ما تنها ماندن در لیگ برتر نیست و تلاشی بیش از این داریم. امیدواریم تیم به صورتی بسته شود که در شان استان خوزستان، مردم آن و نام استقلال خوزستان باشد.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

برگزاری فیستوال استعدادیابی مدارس فوتبال اهواز

در این فیستوال بازیکنان برتر شناسایی شدند ...
شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

شاهین اهواز و برنامه های بزرگ در فوتبال استان خوزستان.

از مسعود نوروزی سر مربی تیم بزرگسالان خواستیم ...
فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

فقدان امکانات ما را شرمنده کوهنوردان کرده است!

اقبال از علاقه مردم ایذه به حضور در کوهستان ...
فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

فوتسال فولاد خوزستان به دنبال تکرار قهرمانی در دنیا

کسب ۵ عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی کشور،قهرمانی ...